zły klient 0 Napisano Grudzień 20, 2010 Witam wszystkich. Byłam klientką salonu Carlo Biani (Rynek 48) i niestety odradzam wszystkim korzystanie. W ostatnich kilku miesiącach zmieniła się większość pracowników. Razem z nimi odeszła jakość pracy, udzielanych klientom informacji, pojawiły się natomiast niejasności w kwestii naliczania cen za proponowane usługi. Można przeżyć niemiłą niespodziankę w chwili płacenia rachunku. Dodatkowym problemem jest uzyskanie informacji z czego wynika kwota (byłam w salonie 3 razy za każdym razem rachunek był wyższy - ostatni w stosunku do pierwszego o około 80 złotych mimo, że prosiłam o ten sam zakres usługi). Jeśli jesteś klientem, który prosi o tego rodzaju wyjaśnienia przygotuj się na bardzo niemiłe potraktowanie przez jednego z właścicieli (oni udzielają informacji) z tekstem zbliżonym do "jeśli się nie podoba, nie musi Pani być naszą klientką". Jeśli salon w ten sposób traktuje swoich klientów przestają mnie dziwić pustki i brak zajęcia fryzjerów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach