Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość he nic niewiedzaca;)

jak zrobić wrażenie??

Polecane posty

1. co zabrać co chłopka? jadę na 3 dni;) 2. jak się przygotować? nie wiem balsam i te sprawy . he.. sorry ale nie znam się!:) a chcę ładnie wyglądać i zrobić dobre wrażenie na jego rodzicach :) :( mamy prawie 18 lat) ;) pomocy! proszę pełne odpowiedzi i dobre rady :)

Gość woda w kiblu
zabierz prezerwatywy - chyba ze masz pewność ze nie ma HPV, HBS czy HIV i stosujesz inne metody antykoncepcji weż tez własny recznik koniecznie ogól miejsca intymne!

w 2 chodzi jak sie teraz zaczynac przygotowac?:) zeby ładnie wygladac;)) mam jeszcze 5 dni;)

Gość Lockidf
ładny sweterek, ładną bluzeczkę (nie wyzywającą!), spodnie, spódniczke, rajstopy itp. Spódniczka nie może być za krótka, bo będziesz oceniana przez jego rodziców ;) Weź też piżamkę i szlafrok, żebyś nie była skrępowana jak pójdziesz do wc. Szampon, paste, sztoteczkę, perfumki, dezodorant, balsam do ciała. I pantofelki, bo inaczej wsadzą Cię w jakieś wielkie, męskie klapki, lub papucie jego mamy :D Powodzenia...

nie chodzi mi o takie chamskie wypowiedzi..... tylko o rade..

Lockidf dziekuje bardzo;)) he fajnie brzmiało o tych kapciach;) nie czuje sie skrepowana ani nic:) tylko nie wiem co ładnego wziac;) i wiem ze nie wyzywajaco;) jego rodzice mnie znaja ale nie byłam u nich na tak długo jeszcze;) i rozumiecie, nie?:):) pewnie kobietki rozumieja:)

Gość Lockidf
Mnie kiedyś wsadzili w kapcie mamusi, więc lepiej weź swoje hehe A -możesz wziąć jeszcze ciasto -to będzie taki miły gest i na pewno zaplusujesz tym :)