Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Master112

Co dobrego nas czeka w Nowym Roku

Polecane posty

Gość Master112

Z przyczyn naturalnych liczba zwolenników PiS i radia maryja spadnie :) Niemcy otworzą rynek pracy dla Polaków Prędkośc internetu dalej będzie wzrastać, wiec spam na kafe będzie łatwiejszy :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość panjazabek
Może Jarosław Kaczyński poleci samolotem i spadnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość frywolny Bolesław
z powodu wzrostu prędkości na naszych drogach i bezdrożach spadną wskażniki bezrobocia zmniejszy się dysproporcja pomiedzy zasobami ludzkimi a substancją mieszkaniową , jak widać powodów do optymizmu w 2011 jak i w następnych latach jest mnóstwo i bedzie coraz więcej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kapania reklamowa
kaczor Drugi nie jest gupi - ruskim odrzutowcem to na pewno nie poleci :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość może p. rezydent
gdzieś poleci i wszystko się zmieni. Życzę jemu i Tuskowi jak najgorzej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość cuhigyn9yg
nic,bedzie tak samo zjebanie albo jeszcze bardziej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość masturbator111
Dongfeng 21D operacyjny? Według admirała Roberta Willarda, dowódcy US Pacific Command, chińskie pociski Dongfeng 21D, przeznaczone do niszczenia lotniskowców, osiągnęły wstępną gotowość operacyjną. Dongfeng 21D to nowa odmiana rodziny dwustopniowych pocisków balistycznych średniego zasięgu, które weszły do uzbrojenia w latach 1990. Pierwsze ich wersje, o niewielkiej precyzji, zostały wyposażone w głowice atomowe. Nowsze również w konwencjonalne. Pocisk charakteryzuje się stromą trajektorią lotu o wysokim apogeum. Głowica w końcowej fazie lotu uzyskuje bardzo duże prędkości, przez co może być bardzo trudna do przechwycenia. System naprowadzania na cel ma korzystać z informacji przesyłanych przez satelity, wyposażone w radary z aperturą syntetyczną, oraz bsl i naprowadzanie w podczerwieni. Amerykańscy analitycy podkreślają, że jeśli nowy system osiągnie pełną gotowość bojową, może zagrozić pozycji USA w regioni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość masturbator111
Więcej o J-20 Pojawiają się kolejne zdjęcia chińskiego myśliwca nowej generacji. Nadal nie wiadomo, czy to prototyp, czy demonstrator technologii. Pierwsze oficjalne informacje o chińskim myśliwcu V generacji przekazał w 2009 zastępca dowódcy wojsk lotniczych ChRL He Weirong w 2009 w TV. Powiedział wówczas, że seryjne samoloty mogą trafić do jednostek w latach 2017-2019. Za budowę prototypów miały odpowiadać Chengdu Aircraft Corporation i Shenyang Aircraft Corporation. Teraz pojawiły się zdjęcia samolotu określanego jako J-20 podczas prób kołowania na lotnisku fabrycznym wytwórni w Chengdu (Testy chińskiego myśliwca 5. generacji, 2010-12-27). Według analityków zachodnich, ujawniony samolot ma ponad 20 m długości, 13,5 m rozpiętości, a jego masa startowa jest szacowana na 35 ton. Miałby on być napędzany dwoma rosyjskimi silnikami 117S o ciągu po 14,5 t z kołowymi dyszami. Na zdjęciach widoczne jest zdwojone, odchylone na zewnątrz płytowe usterzenie pionowe i płetwy podkadłubowe. Samolot jest zbudowany w układzie kaczki. Pod skrzydłami widać duże osłony napędów powierzchni ruchomych, co może świadczyć o zastosowaniu przestarzałego, niskociśnieniowego układu hydraulicznego. Chińskie źródła mówią, że prototyp (lub demonstrator technologii) jest napędzany rodzimymi silnikami WS-10 (Kopie lepsze od oryginałów, 2010-11-30) o ciągu po 13,2 t lub rosyjskimi Saliut 99M2 o ciągu po 14 t. Rosyjscy specjaliści mieli podzielić się doświadczeniami nad sterowanymi dyszami silników, a także wspomóc analizy i badania skutecznego przekroju odbicia radiolokacyjnego. Docelowo napęd miałyby stanowić silniki Shenyang WS-15 o ciągu po 18 ton. Prototyp nr 2001 (drugi, już zbudowany, ma nr 2002) rozpoczął testy kołowania 22 grudnia. Wcześniej systemy pokładowe samolotu były testowane na specjalnie przebudowanym myśliwcu J-10B. Wielu analityków twierdzi, że testowany samolot to jeszcze nie prototyp, a jedynie demonstrator technologii, który po próbach ulegnie poważnym zmianom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość masturbator111
4 Su-34 i 3 Ka-52 dla WWS WWS FR odebrały dziś 4 bombowce frontowe Su-34 i 3 śmigłowce uderzeniowe Ka-52. Uroczystość przekazania 4 bombowców frontowych Su-34 odbyła się w ośrodku szkolnym w Lipiecku. Przelot samolotów z Nowosybirska do Lipiecka, odkładany przez kilka dni z powodu złych warunków atmosferycznych, trwał 3,5 godziny. Za sterami siedzieli piloci z ośrodka. Pierwszy Su-34, pilotowany przez płk. Jurija Gricajenko, naczelnika oddziału przygotowania bojowego (ten sam pilot leciał Su-34 z prezydentem Dmitrijem Miedwiediewem, Miedwiediew latał Su-34, 2009-03-28), wylądował o 13:55 czasu lokalnego (zdjęcie: gorod48). Wcześniej, w latach 2007, 2008 i 2009 do ośrodka w Lipiecku przybyły 3 przedseryjne Su-34, czwarty trafił do Achtubińska. W ciągu 5 lat, na podstawie kontraktu z 2008, WWS mają otrzymać 32 samoloty tego typu, w tym 12 w 2011. Ich produkcja przedseryjna rozpoczęła się w NAPO im. Czkałowa w Nowosybirsku w 2005, a seryjna w 2008 (Rozpoczęcie seryjnej produkcji Su-34, 2008-01-11). W maju 2010 w Lipiecku uruchomiono trenażer procedur Su-34 dostarczony przez CNTU Dinamika (Symulator Su-34 w Lipiecku, 2010-06-17). 4 Su-34, które przyleciały dziś do Lipiecka, w przyszłości trafią do bazy lotniczej Bałtimor w Woroneżu. Piloci z tej bazy w najbliższych dniach mają przybyć do Lipiecka, by przeszkolić się na nowych samolotach. Powstająca w ramach restrukturyzacji SZ i modernizowana baza w Woroneżu ma wkrótce zostać największą bazą lotniczą w Rosji. Z kolei w 344. ośrodku szkolnym w Torżku odbyła się uroczystość przekazania WWS 3 śmigłowców Ka-52. Zakłady Progress w Arseniewie realizują zamówienie na 30 seryjnych śmigłowców tego typu. Mają one powstać do końca 2012. Oficjalnie produkcję seryjną Ka-52 rozpoczęto we wrześniu 2009. Wcześniej zakończono wytwarzanie jednomiejscowych Ka-50, na które nie było zamówień (Koniec produkcji Ka-50, 2009-01-05). W październiku br. w CNTU Dinamika zakończył się pierwszy etap prac nad symulatorem lotu dla nowego śmigłowca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×