Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość tablicakorkowa

Co o tym sądzicie??

Polecane posty

Gość tablicakorkowa

Do rzeczy. Studiuję dziennie, mam faceta, dwie prace na umowę zlecenie. Brakuje mi czasu dla znajomych (sorry, zapomniałam, że już nie mam znajomych) i tu mnie boli. Bo przecież nie zrezygnuje z nauki (2 rok) i z pracy (potrzebne są pieniądze) z faceta (oo nie;p) :( Chciałabym bardziej zabłysnąć towarzysko, mam wrażenie, że życie ucieka mi przez palce. Mam jedną przyjaciółke, niestety mieszka dość daleko., to raz w miesiącu wyskoczymy na impreze. Kiedyś byłam zwariowana, laska, do tańca i do różańca, teraz jakaś taka zamknięta w sobie jestem.... shit;/

Gość mokry mateusz
no i? o co ci chodzi?

Gość mokry mateusz
aha

Gość azmkzax
ale problemy :O sama zdecyduj.

ahaha... dobre sobie\ sledzę to forum od dobrych paru lat, rzadko sie udzielam, chyba ze to cos waznego jak teraz, i zauważyłam, że 1 najlepiej to zjechac człowieka od stóp do głów, zmieszac z błotem 2 rzadnych mądrych tematów, a jak są to patrz wyżej 3 na uwagę głównie zwracają: puste laski, ocencie mmoje foto, mokra ci*ka, jeb*ć mi się chce, czy jestem w ciąży i takie tam amen;)

dziewczyno to twoj problem! my za ciebie zycia kurwa nie przezyjemy! czego od nas oczekujesz? chcesz uslyszec dobra rade? ok! WYPIERDALAJ!

Gość skoro to 2 rok
studiów - to znaczy, że zostały ci niecałe 3 lata - szybko zlecą i będziesz mogła prowadzić życie towarzyskie. Poza tym może zamiast 2 prac - znajdziesz 1 lepiej płatną. Mniej czasu spędzaj z facetem .Niestety - w życiu trzeba wybierać.

każda z tych prac to max po 2 razy w tyg. z facetem mało czasu spędzam. 3 lata, bardzo pocieszające:) a raczej 1 bo pozniej chce sie przeniesc na zaoczne