Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

laady_m

Przedłużanie włosów

Polecane posty

Po 1 naucz się czytac. Za wykonaną usługę pobieram opłatę w wysokości 600 zł (przy włosach europejskich 50 cm) , a cena którą proponuje w STYCZNIU jest obniżona, ze względu na fakt, iż niedawno przeprowadziłam się do Łodzi, gdzie pragnę pozyskac klientki. Pokrywa jedynie koszt zakupu włosów i materiałów, dlatego też niemożliwe by ktoś kto oferuje taką cenę na codzień proponował włosy najwyższej jakości i pracował za darmo ;) Jeżeli chodzi o 2 komentarz..żałosne :) Jestem profesjonalistką i usługi które wykonuję są na najwyższym poziomie, niestety jednak nie każdemu jest do twarzy w długich włosach i dlatego to co proponuję jest alternatywą dla Pań, które boją się powyższego eksperymentu. Ale nie będę się z tego tłumaczyc tylko dlatego, że konkurencji nie podoba się fakt, iż stwarzam tyle dogodności dla moich klientek ;) Jeżeli chciałybyście skorzystac z moich usług, proszę o kontakt pod numerem 607127780 (ten w poście powyżej jest NIEAKTUALNY) bądź drogą mailową laady_m@wp.pl

Gość hihacz
a musisz ściagać opis od www.LUGI.pl ? Nie stac cie na napisanie czegoś od siebie i inaczej niz ona? Żenujące jest takie podbieranie.... mam nadzieję że nikt sie nie pomyli i nie trafi do Ciebie zamiast do pani Ani, której jestem wierną kloentka i z pewnością ja powiadomię po tym że ktoś próbuje się za nią podszywać!

Gość www.lugi.pl