Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

HollyFire

Kurs angielskiego Katowice

Polecane posty

Niedawno przeprowadziłem do Katowic (tutaj studiuję) i chciałem się zapisać na kurs angielskiego. Widzę że jest tutaj dużo różnych szkół ale nie wiem która jest dobra. Możecie mi coś polecić? Ważne aby zajęcia były w małych grupach.

Z tego co słyszałam bardzo dobra jest szkoła Axon. Spotkałam się z wieloma pozytywnymi opiniami na jej temat. Jej atutem jest , iż zajęcia są tam przeprowadzane w małych grupach, dzięki czemu każdy uczeń w takim samym stopniu uczestniczy w lekcji.

Gość to my wszyscy kafeterianie
mare prowo

Gość to my wszyscy kafeterianie
marne prowo

Gość nitermanka
hmm nie wiem dokładnie co do tamtej szkoły, nie słyszałam specjalnie, natomiast moja znajoma miała dobrą opinię o katowickiej lingua house, z tego co mi mówiła też małe grupy i możliwość nauki angielskiego np. metodą callana. W ich firmie zlecali tam kursy językowe i sobie dziewczyna chwaliła.

Gość frweki
international house ,ale jest drogo niestety

Gość Orgonka.
tutaj mogę przychylić się do wypowiedzi poprzedniczki co do lingua house, akurat w katowicach mają dobrą opinię i nauczają przez konwersacje nie tylko angielskiego.

Gość nitermanka
a to akurat warto dodać, że jak ktoś student tym bardziej warto bo lingua house jest akurat przy akademii ekonomicznej a do tego cena jest dla studentów tylko 599zl za semestr

Gość gokr73
Polecam zdecydowanie effectiva.pl :) Bardzo fajna firma, nauczyłem się bardzo dużo

Gość prawictwo pospolite121
znacznie szybciej nauczysz sie u korepetytora niz w szkole jezykowej w szkole dziela czas na swszystkich uczniow . Korepetytor ma jednego ucznia i zna jego błędy .

Gość Karrrietka