Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Zupa chińzzka

Czy on mnie w ogóle kocha?

Polecane posty

Gość Zupa chińzzka

Mój związek jest zły. :( Nigdy w życiu nie przeżywałam takich wahań nastrojów. Kocham go strasznie mocno, bardzo mi na tym wszystkim zależy i przeżywam głęboko to co między nami się dzieje. Jesteśmy parą od sierpnia ubiegłego roku, ale znamy się już kilka lat. Zawsze miałam do niego ogromną słabość, ale on był w kilkuletnim związku i dopiero, gdy się rozstał to zaryzykowałam. Kiedy jestem w domu rodziców to jest super. Jest u mnie codziennie, stara się, zapewnia o uczuciach do mnie, spędzamy ze sobą po 8 godzin dziennie i jeszcze w dniu powrotu do miasta gdzie studiuję dzwoni do mnie i ciągle zapewnia o tęsknocie. No ale... Przez większość czasu ja jestem przecież 90 km od niego. I wtedy... No bywa różnie. Gdy się nie widzimy kilka dni to i jakoś dzwonić przestaje, nie "spowiada się" z tego co robi i nie jest też zainteresowany tym co robię ja. Podczas ostatniej sesji to była w ogóle masakra, bo nie widzieliśmy się 2 tygodnie i jak wróciłam to się tak pokłóciliśmy, że mało brakowałoby do rozstania. Jak myślicie, czy taki związek w ogóle ma sens? Czy on mnie w ogóle kocha? Czy to w ogóle przypomina związek? Bo na podstawie moich doświadczeń para, która może się do siebie nie odzywać przez 2 dni to jakaś śmieszna pseudo-para.

Ciężka sprawa, zawsze mi mówiono że jeżeli facetowi zależy, to w dobie telefonów komórkowych za przeproszeniem zesra się, ale znajdzie czas na smsa.

Gość mam luz
odpowiedzialas sobie...Moj zwiazek jest zły,mam słabosc...itp Miłosc nie ma tak powaznych przeszkod

Gość Zupa chińzzka