Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość nieśmiaalass

co z tym zrobic

Polecane posty

Gość nieśmiaalass

pracuje w sklepie obuwniczym. u nas w ogole nie ma zwrotow towaru, a wymiany sa tylko wtedy gdyby klient sie mocno awanturowal i wiadomo ze 7 dni jest na to. chociaz w diversie jest na to 5 dni. wczoraj przyszla baba ktora kupila buty miesiac temu i od wejscia zaczela ogladac buty ktore kupila tylko w innym kolorze, myslalam ze moze chce druga pare bo ja skojarzylam odrazu. a ona podchodzi do mnie i mowi: wie pani co ja jednak chyba u was sobie wymienie buty na te rozowe, ja mowie: a kiedy pani je kupila, a ona: no miesiac temu, ale wierze ze da sie cos z tym zrobic.wkurzylam sie tymbardziej ze ta baba od zakupu byla jeszcze 2 razy i przymierzala inne buty ale za kazdym razem stwierdzala ze czarne ladniejsze... co mowic nastepnym razem bo mi juz rece na takie opadaja... a kazdy twierdzi ze to najczesciej ekspedientki sa niemile, no jak przychodza takie baby to sa nie mile... ona powiedziala ze dzis wstapi do sklepu, mnie nie ma a cos czuje ze te z ktorymi pracuje jej te buty wymienia,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kofiogpigopdf
Dzięki .Będę się awanturować.:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nieśmiaalass
powiedziec o tym kierowniczce regionalnej? znowu nie chce wyjsc na kapusia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nieśmiaalass
dobrze ze nie wiesz jaka firma :-P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nieśmiaalass
a pracuje ktos jako sprzedawca co mowicie klientom w takich przypadkach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×