Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość przyszły lekarz

wszyscy twierdzą, że "powinnam pilnować chłopa"

Polecane posty

Gość przyszły lekarz

ostatnio nie układa mi się z moim chłopakiem. studiuję kierunek wojskowo-lekarski i chciałabym być naprawdę dobra w tym co będę robić, zwłaszcza że życie ludzi będzie bezpośrednio leżało w moich rękach. a mój facet tego nie rozumie, że nie imprezuję w każdy piątek, sobotę i niedzielę, że nie urywam się z zajęć, że się dużo uczę. nie wiem sama co mam robić. kocham go, ale przede mną jeszcze wiele lat nauki a on sobie bimba na humanistycznym kierunku. jesteśmy razem od maturalnej klasy i doskonale wiedział że chcę iść na medycynę i najlepiej na wydziale wojskowym. nie wiem, pozmieniały nam się priorytety w życiu? co mam robić? babcia twierdzi, że powinnam pilnować chłopa, matka twierdzi że moja przyszłość jest ważna i skoro on tego nie rozumie że muszę dużo czasu poświęcić nauce to powinnam go kopnąć w tyłek i znaleźć takiego, któremu będzie to odpowiadało. nie wiem no, a Wy jak myślicie? dodam, że moja babcia całe życie siedziała w domu, nie pracowała nigdzie. matka jest neurologiem, ojciec architektem, siostra weterynarzem. nie ma nacisków ze strony rodziny na moje studia, sama je wybrałam i uwielbiam je.

Gość y65656556
Z Twojego postu wynika, że nauka jest dla Ciebie bardzo ważna, więc to na nią postaw. Jeśli jednak kochasz swojego chłopaka i nie chcesz się rozstawać, to wypracujcie jakiś kompromis - czasami wyjdź z nim na imprezę, ale niech on też zrozumie że nie będziesz tego robiła często.

Gość morzepelnelez
studiuj- to Twoja przyszłość, tego nikt Ci nie zabierze, a facet zawsze może odwrócić sie na pięcie

Gość vcererefe
w jakim sensie "pilnować" ? Tzn że on sam imprezuje bez Ciebie? Pozwalasz na to?

Gość dzieci z wykształconych