Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość klempa249

Czy opłaca się inwestować w monitory LED?

Polecane posty

Gość klempa249

Witam :) pytanie jak wyżej, z racji takiej, iż zamierzam się w taki monitorek wyposażyć i chciałam usłyszeć Wazych rad, czy to się po prostu opłaca... z góry dziękuję i czekam na odpowiedź. :]

Gość klempa249
nikogo ni ma? :(

Opłaca się inwestować w złoto lub nieruchomości ;). Monitor nigdy nie przyniesie zysku. Monitory LED to żaden szał ani drożyzna, są bardziej energooszczędne i tyle.

Gość klempa249
upatrzyłam sobie jeden, tyle że LCD nie LED, jak myślicie, dobry? po prostu nie znam się za bardzo na tym a liczę na to że w gronie kafeterianów na pewno jest kilka osób które się na tym znają :) a więc tutaj link: http://www.ceneo.pl/;0154381664-10.htm

Gość klempa249
no ale dobry ten monitorek co wyszukałam? :)

Ten ma wbudowany tuner TV więc nie trzeba posiadać telewizora. Nie jest to może szczyt marzeń jak na TV bo to tylko 24" panorama, ale do pokoju wystarczy. Możesz śmiało kupować trudno będzie Ci znaleźć lepszy monitor z wbudowanym tunerem.

Gość klempa249
a telewizje n mogłabym podłączyć?

led do kompa nie opłaca się w ogóle jeśli nie zajmujesz się tworzeniem i obróbką grafiki ;] poza ty niektóre monitory LCD maja dokładnie takie same parametry jak monitory LED

Gość klempa249
no to jaki komputer PC pasuje do led? :(

Komputer może być innej firmy a jak masz ogarniętego chłopaka to niech Ci dołoży kartę graficzną z DVI na PCI-E i będziesz miała również cyfrowy obraz z komputera koszt niewielki a obraz lepszy.

a ta jednostka którą chcesz sobie kupić jest nie warta tych 1600 zł ja za to bym kupił znacznie lepszego kompa :D tym bardziej ze procki dual core już są niedostępne a karta zintegrowana niewiele jest warta.

Gość klempa249
nie mam chłopaka. :(