Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość fioletowasukienka

sukienka+dodatki+krawat+koszula POMOCY!

Polecane posty

Gość fioletowasukienka

Proszę o radę. Biorę ślub cywilny. Sukienkę mam mniej w kolorze fioletowym. Mniej więcej takie odcienie: http://www.kotek.pl/kotek/1 ,87050,7136376,Hayden_Panettiere_w_pastelowej_sukience.h tml http://streetgallery.pl/sgallery/product/3524 -sukienka jakie dodatki do tego? srebrne? beżowe? żakiet? czy może jakiś szal na ramiona? Wolałabym coś praktycznego, co potem nałożę przy innych okazjach. A krawat narzeczonego w jakim kolorze? Pod kolor moich butów, sukienki? Nie znam się na tym kompletnie . Pomóżcie proszę.

Gość fioletowasukienka
up up

Gość fioletowasukienka
pomozcie

Gość ...,...,..,...,..,.,,,...,,.,,
Krawat pod kolor twej sukienki... możesz załozyc bolerko .. do tego płaszczyk kremowy...buty wybierz koloru np. brązowego torebki nie musisz miec wystarczy bukiet

Gość fioletowasukienka
torebki nie będę miała , chodzi mi tylko o kolor butów i ew. żakietu, bądź czegoś innego na ramiona. http://streetgallery.pl/sgallery/product/3524 -sukienka link jeszcze raz, mi się otwierają.

bolero na kremowe i tak jak pisałam wyżej moim zdaniem będzie cudnie.. a fryzurka np. coś spiętego i od dołu trzy drobne kwiaty koloru fioletowego z przebarwieniami bieli....

Gość fioletowasukienka
Ślub jest na początku maja więc chyba wystarczy samo bolerko jeśli już. Włosy mam średnio długie ale tu już się oddaje w ręce mojej fryzjerki, chodziło mi głównie o pomoc w kolorach i co do czego, bo nie znam się :)

wies a jak będzie chłodno to same bolerko ci nie wystarczy a w Urzędzie Stanu cywilnego .. ściągniesz płaszczyk. nawet jak utem będziecie podjerzdżac to tak elegancko

Gość fioletowasukienka