Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość alalalallalalalalallala

Czy warto wynajmować mieszkanie samodzielnie, mimo że mogę mieszkać w domku z ro

Polecane posty

z rodziną? Mam 21 lat, studiuję, pracuję. Zarabiam ok. 2000 na rękę. Mam oszczędności. Cenię sobie samodzielność. Wiem, że mogę mieszkać w domu co najmniej do ukończenia studiów a z drugiej strony ciągnie mnie do mieszkania bez nikogo. Chciałabym żyć jak dorosła osoba a nie ciągle jak dziecko, z rodzicami pod nosem. Tak, wiem, niektórzy żyją z mężem i z rodzicami nawet, ale u mnie w domu to w ogóle niemożliwe - z różnych przyczyn. Kiedyś bardzo źle rozumieliśmy się z rodzicami, źle mnie traktowali :( Wtedy obiecałam sobie, że jak tylko będę mogła to się wyprowadzę. Nadszedł ten moment a ja utknęłam w martwym punkcie.. Co radzicie?

Gość Masayuki Yammamottooooooo
jesli stac Cie bedzie na wynajem, utrzymanie sie i studia to sie wyprowadz

Gość Terminator 4
mam podobny dylemat z kad jestes ??

pomorskie

Gość Terminator 4
ja wawa tez samemu nie chce mi sie wynajmowac przyjedz do wawy :)

Ja chcę sama :)

Gość szcsacdsad
szkoda kasy na wynajem, lepiej juz wziac kredyt i go splacac niz wywalac kase w bloto

Gość adamussssssssssss
Polecam wyprowadzkę :)

Gość jkdka
kredyt na 30 lat ladnie mozna sie zaladowac

Gość szcsacdsad
napisala ze ma oszczedniosci wiec nie musi to byc 30 lat. poza tym jest sie na swoim a nie na cudzym i ciaglych walizkach. Jesli wywala cie z roboty to i z wynajmowaneog meiszkania a wtedy co na bruk>? a na swim moza isc po dotacje z opieki spol

Gość Vitalianka
może odłóż sobie trochę kasy i wtedy się wyprowadź.jesli będziesz sama mieszkać to opłaty związane z mieszkaniem to około 1500 złotych.może być ci ciężko

Kredyt wezmę z narzeczonym po ślubie, no chyba, że wyjedziemy za granicę czy coś.