Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Anulcia27

Odszkodaowanie za zlamana noge

Polecane posty

Miałam złamana noge.I chciałabym dowiedzieć się czegos o odszkodowaniu.Ponieważ jestem kompletnie zielona.Czy trzeba podawac swiadkow?Czy jeżeli złamałam noge na imprezie jak tanczyłam to powinnam to powiedziec czy lepiej zmyslić jakąś inną historie.Dodam że jestem ubezpieczona w pzu.

Gość U nas było tak
Mój mąż złamał paliczki u ręki w domu, dopiero w pracy na następny dzień zauważył rękę spuchnięta,udał że stało się to w robocie (za złamanie 2 paliczków dostał 4000 zł)

Gość Anulcia, a Ty
już po zdjęciu gipsu?

Gość Anulcia, a Ty
a noga w porządku? nie boli już?

Gość latarka zgaszona
Co do tego, czy pisać prawdę, czy nie jeśli chodzi o miejsce, to nie doradzę, ale to chyba nie powinnaś kłamać, nie ma znaczenia. Albo i ma, bo np. jeśli poślizgnęłaś się na podłodze, to możesz pozwać właściciela dyskoteki oprócz wypłaty odszkodowania w PZU. PZU Ci wypłaci, bo doszło do zdarzenia, od którego jesteś ubezpieczona tak? Jeżeli jesteś jeszcze na chorobowym, to nie możesz występować już z wnioskiem o wypłatę odszkodowania. Dopiero jak leczenie będzie zakończone. I lekarz ma Ci taką formułkę napisać, pamiętaj. Dla ubezpieczyciela jest istotne, ile byłaś na zwolnieniu, czy były jakieś powikłania. Dobrze, jak dostaniesz rehabilitację na tą nogę. Jak Ci mało wypłacą, to się odwołuj, dostaniesz więcej. Zbieraj rachunki za płatności związane z leczeniem nogi. W razie czego przedstawisz, że koszty ponosiłaś. No i zdjęcia trzymaj, trzeba je załączyć, czy też pokazać na komisji, już nie pamiętam, ale oni Ci powiedzą.