Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość reklama26

Enel - Med czy ktoś korzysta?

Polecane posty

Gość reklama26

I ma ubezpieczenie zdrowotne prywatne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość właśnie zjadłam :D
Ja nie, ale też mnie to interesuje, bo rozważam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość reklama26
Ja wykupiłam ostatnio prywatne ubezpieczenie zdrowotne i obejmuje ono właśnie tą prywatną przychodnie i tak się zastanawiam opinii. O Limie czytałam sporo negatywnych opinii, więc sobie darowałam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość właśnie zjadłam :D
Miałam kiedyś w limie, faktycznie poziom usług drastycznie spadł, jeszcze 10 lat temu było bardzo ok, ale już jakieś 3 lata temu dno i dramat. A powiedz jakie wykupiłaś i gdzie to załatwiałaś? Są jacyś doradcy od tego? Bo wyszukiwarka i porównywarka internetowa mnie nie satysfakcjonuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość reklama26
Ja wykupiłam ubezpieczenie Uniqa Zdrowie & Harmonia. Zadzwoniłam, umówiłam się na wizytę i przyszedł do mnie doradca. Co prawda można wykupić, to ubezpieczenie przez internet, ale ja miałam sporo pytań, które chciałam zadać bezpośrednio przedstawicielowi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zośka938485
szczerze mówiąc jestem zażenowana Enel medem, przecież to prywatna placówka, która powinna przyjmować pacjentów a nie utrudniać im życie! mój tata dostał w innej prywatnej przychodni skierowanie do enel medu na badanie, którego nie mógł zrobić w swojej przychodni, a przecież skierowanie w takim wypadku to tylko formalność, rzadko stosowana, bo od tego są PRYWATNE przychodnie żeby można było do nich iść bez skierowania. mój tata nie został przyjęty bo na skierowaniu nie było nr peselu. uwierzycie?! przecież to jakaś paranoja! co więcej jego lekarz próbował tam zadzwonić i porozmawiać z przełożonymi, ale oczywiście nie został połączony. nikomu nie polecam Enel med nie dba i nie szanuje pacjentów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość od 4 lat
od 4 lata mam tam pakiet rodzinny . Co sadze ? Chwale sobie bardzo, lekarze bardzo mili, wyniki sa bardzo szybko , bez kolejek , w szpitalu tak samo , wystarczyl telefon, a kazali mi przyjechac . Czysto , milo i bez stresow .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość anka1330
Nie polecam nikomu, szczególnie oddziału we wrocławiu. Korzystam z pakietu z pracy,po prostu mi się to opłaca, ale jeśli chodzi o jakość usług... lekarze nieuprzejmi, liczą ze po wizycie i tak przyjdzie się do nich prywatnie. Problem z terminami, na wizytę czeka się około tygodnia, mały szacunek do pacjenta/klienta... uważam, że jesli oddział ma tylu pacjentów i firma idzie na ilość podpisując umowy z kolejnymi firmami to warto pomyśleć o otwarciu drugiego? Przykładowo wystarczy przeliczyć ilość oddziałów i lekarzy w konkurencyjnym luxmed a enelmed. Uprzejme są tylko panie w punkcie pielęgniarskim pozostałe kwestie pozostawiają wiele do życzenia! Absurdem jest wydawanie skierowania na każde nawet najdrobniejsze badanie, nie zrobię sama morfologii muszę mieć skierowanie podobnie najprostszego usg jeśli cos mnie niepokoi... najpierw trzeba nabic kase u lekarza otrzymac skierowanie i dopiero czekac kolejny czas na termin badania. enel med - nfz o ładniejszych wnętrzach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
mam pakiet enel med. (warszawa) – ja jestem zachwycona ;) wreszcie omija mnie ten kosmiczny cyrk z kolejkami, rejestracjami zapisami szkoda gadać. Specjaliści – tutaj wiadomo każdy ma swoje typy, ja np. nigdy nie patrzę na to czy lekarz jest miły i czy można z nim poplotkować tylko ważne jest dla mnie żeby dokładnie mnie zbadał, zrobił wywiad itd. i przede wszystkim wyleczył – i pod tym względem w enelu nigdy się nie zawiodłam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Korzystam już od kilku lat, odkąd mieszkam w Warszawie, mam pakiet enel-medu z pracy i jestem spokojna o swoje zdrowie. Nie czekam na wizytę u lekarza kilka dni, nie muszę się rejestrować o 5 rano w rejestracji i stać w kolejkach, tak jak to bywało w placówkach nfz. Chore! Tutaj za to personel miły i pomocny, specjaliści poświęcają mi zawsze dużo czasu i uwagi, szczerze ci polecam. To niesamowicie duży komfort.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Witam, potrzebuje informacji na temat pakiety medycznego Enel - Med w dniu dzisiejszym wykupiłam dodatkowy pakiet medyczny w pracy z którego nie mogę zrezygnować przez 12 miesięcy ,czy jeśli przez ten czas zostanę zwolniona to będę musiała za niego płacić czy nie będzie mnie on obowiązywać? czy ktoś miał może podobną sytuację?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Zdecydowanie nie polecam.. medycyna pracy restrykcyjna, podbijają na krótki okres czasu jeśli znajdą tylko jakąś chorobę (np. nadciśnienie). Dodatkowo mając wykupiony pakiet podstawowy opieki medycznej praktycznie jest się bez opieki medycznej. Za wszystko trzeba płacić. To tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gośćRafał
tak mam i żałuje urolog miesiąc oczekiwania, dermatolog podobnie, strata pieniędzy, nawet na internistę trzeba czekać PORAŻKA!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Niestety potwierdzam. Czas oczekiwania na wizytę to totalna porażka. Okulista dla dziecka- 4 miesiące, usg jamy brzusznej- 3 miesiące. Płacisz abonament, a czekasz niczym w NFZ.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Korzystam od dawna i szczerze jestem bardzo zadowolona. Oddział Wilanów, zawsze miła obsługa, profesjonalne podejście do pacjenta, placówka czysta, zadbana. W szczególności polecam Panią Taidę Gajewską, która jest świetnym stomatologiem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Korzystam i jestem zadowolona. Gabinety czyste, schludne, lekarze mili i kompetentni ;) wszystko na plus, polecam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Witam, również mam wykupiony pakiet i jestem zadowolona, w moim przypadku zwykle nie ma dużych kolejek - warto skorzystać z aplikacji. Ostatnia wizyta u internisty również przebiegła pomyślnie, polecam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Półtorej roku temu byłam na płatnej (dość drogiej) wizycie lekarskiej w oddziale na Zaciszu , podczas wizyty lekarz wysłał mnie do gabinetu zabiegowego na EKG. Po ok. 2 tygodniach od wizyty dostałam wiadomość odnośnie nie uregulowanej faktury za badanie EKG – zdębiałam, ponieważ na żadnym etapie wizyty lekarskiej w gabinecie czy w pokoju zabiegowym nikt nie wspomniał, że to jest dodatkowo płatna usługa. Czy tak postępuje firma Enel-Med wobec pacjentów? Czy to są standardowe postępowania Enel-Medu wobec pacjentów? Napisałam reklamację spełniając wszystkie wymogi Enel-Medu. Przeszło miesiąc czekania, tydzień dzwonienia, dwie wizyty w oddziale, opisanie sytuacji na portalu społecznościowym dało mi odpowiedź na moje zapytanie ujęte w reklamacji. I tu następne – zdębienie bo nagle w porze dość późnej znalazła się osoba udzielająca mi odpowiedzi ustnej na moje pismo.I tu moje następne – zdębienie odpowiedź jest negatywna na moją reklamację. SZOK!!! Okazuje się że według Enel-Medu wszystko jest w porządku usługa została wykonana, a to że nikt nie raczył mi powiedzieć że to jest dodatkowo płatne to jest tylko szczegół. Powoływanie się na kiepski stan mojego zdrowia tego dnia i tłumaczenie osoby ze mną rozmawiającej, że lekarz właściwie być może walczył o moje zdrowie miało wydźwięk taki jak bym tego dnia nie była w pełni świadoma co się ze mną dzieje co jest absolutną nie prawdą i ciosem poniżej pasa!!! Patrząc na to z boku nie pozostawia mi Enel-Med jak myśleć, że to są być może standardowe praktyki, przyjdź zapłać za wizytę a my i tak za parę dni wciśniemy Ci jakąś fakturę zawsze znajdzie się jakieś badanie które Ci „dokleimy”.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Anka

Pakiety medyczne to fajna sprawa, siostra ma taki pakiet w Lux Med. Umawia sobie wizyty sama na Portalu Pacjenta. Tam też może sprawdzać sobie wyniki badań.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Michał

Jestem zadowolony z Enel Medu i polecam każdemu, po raz kolejny moje badania przebiegły szybko i sprawnie, korzystam już od ponad 2 lat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kacper

Ja mam wykupiony abonament przez pracodawce, jestem zadowolony. Czesto korzystam z aplikacji ktora oszczedza nieco czasu, gabinety czyste, lekarze kompetentni, obsluga mila. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Mmmm

Ja nie polecam.z enelmedu interesuje mnie tylko ginekolog i żeby zapisać się do takiego z dobrymi opiniami to nie wiem chyba pół roku przed trzeba 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Eeee

Również odradzam Enel- med. Kiedyś rzeczywiście warto było korzystać z ich usług i było super, ale od ok. 1.5 roku - tragedia. Na wizytę u internisty, o ile człowiek nie "umiera" z powodu infekcji, czekać trzeba tydzień (chyba, że polujemy przez aplikację na zwolniony termin - tyle, że wtedy nie ma wyboru ani placówki, ani godziny) O terminach wizyt u specjalisty szkoda gadać - najmarniej 2/3 miesiące, usg - to samo, badania obrazowe TK, MR - jeszcze gorzej. A dzisiaj numer już naprawdę gruby - dostałam skierowanie od lekarza na CITO na rezonans, termin umówiony w recepcji bezpośrednio po wizycie u lekarza. Przyjeżdżam na badanie w terminie i o właściwej godzinie, a w recepcji placówki, w której badanie miało być wykonane, mówią mi, że nie zostałam zapisana - nie ma rezerwacji w systemie. Pokazuję więc skierowanie z ręcznie wypisanym przez recepcjonistkę terminie badania, powołuję się na rozmowy miedzy recepcjonistkami z obu placówek (ustalanie terminu) prowadzone przy mnie,  na co słyszę: " no tak, ale nie zarezerwowano w systemie terminu dla pani." Na pytanie co teraz - odpowiedź: "mogę panią tylko przeprosić, ale teraz nie ma terminu -najbliższy  jest dopiero za tydzień." Dopiero po awanturze z mojej strony inna recepcjonistka z tej samej placówki znalazła termin na jutro rano. Dojazd do tej placówki z mojego miejsca zamieszkania w porze porannej to najmarniej półtorej godziny. A pierwotny termin ustalony był w godzinach wieczornych po pracy i po szczycie. Najważniejsze: skierowanie było na CITO , co oznacza, że istnieje potrzeba natychmiastowego wykonania badania - tymczasem pierwotny termin wyznaczono mi  po 10 dniach od wizyty i w dodatku - jak pisałam - okazało się, że recepcjonistka nie wprowadziła do systemu rezerwacji tego terminu wiec badanie się nie odbyło. W poprzednich latach wszelkie badania na cito miałam wykonane następnego dnia, a podobne błędy (kiedyś np. zarejestrowano mi badanie w innym mieście) NATYCHMIAST (bez awantur) naprawiane. Dzisiaj  to wygląda jak wyżej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Eeee

Również odradzam Enel- med. Kiedyś rzeczywiście warto było korzystać z ich usług i było super, ale od ok. 1.5 roku - tragedia. Na wizytę u internisty, o ile człowiek nie "umiera" z powodu infekcji, czekać trzeba tydzień (chyba, że polujemy przez aplikację na zwolniony termin - tyle, że wtedy nie ma wyboru ani placówki, ani godziny) O terminach wizyt u specjalisty szkoda gadać - najmarniej 2/3 miesiące, usg - to samo, badania obrazowe TK, MR - jeszcze gorzej. A dzisiaj numer już naprawdę gruby - dostałam skierowanie od lekarza na CITO na rezonans, termin umówiony w recepcji bezpośrednio po wizycie u lekarza. Przyjeżdżam na badanie w terminie i o właściwej godzinie, a w recepcji placówki, w której badanie miało być wykonane, mówią mi, że nie zostałam zapisana - nie ma rezerwacji w systemie. Pokazuję więc skierowanie z ręcznie wypisanym przez recepcjonistkę terminie badania, powołuję się na rozmowy miedzy recepcjonistkami z obu placówek (ustalanie terminu) prowadzone przy mnie,  na co słyszę: " no tak, ale nie zarezerwowano w systemie terminu dla pani." Na pytanie co teraz - odpowiedź: "mogę panią tylko przeprosić, ale teraz nie ma terminu -najbliższy  jest dopiero za tydzień." Dopiero po awanturze z mojej strony inna recepcjonistka z tej samej placówki znalazła termin na jutro rano. Dojazd do tej placówki z mojego miejsca zamieszkania w porze porannej to najmarniej półtorej godziny. A pierwotny termin ustalony był w godzinach wieczornych po pracy i po szczycie. Najważniejsze: skierowanie było na CITO , co oznacza, że istnieje potrzeba natychmiastowego wykonania badania - tymczasem pierwotny termin wyznaczono mi  po 10 dniach od wizyty i w dodatku - jak pisałam - okazało się, że recepcjonistka nie wprowadziła do systemu rezerwacji tego terminu wiec badanie się nie odbyło. W poprzednich latach wszelkie badania na cito miałam wykonane następnego dnia, a podobne błędy (kiedyś np. zarejestrowano mi badanie w innym mieście) NATYCHMIAST (bez awantur) naprawiane. Dzisiaj  to wygląda jak wyżej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość najgorsza opieka zdrowotna

dzisiaj dzwoniłam, i najbliższy termin na usg piersi w warszawie to sierpień!! za pół roku, na NFZ jest szybciej! nie polecam, najgorsza opieka zdrowotna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Porażka

Nie polecam. Rehabilitacja w kratkę- jak się trafi wolny termin. Badania USG- tak jak wyżej, czekam już 2 miesiące na termin(placówka oraz godzina oczywiście nie są dla mnie niedogodne, ale nie miałam wyboru). Internista tydzień czekania, oczywiście jeśli zależy nam na konkretnym lekarzu, placówce, godzinie to dłużej. Infolinia w sprawie potwierdzenia/odwołania wizyty dzwoni zazwyczaj raz, w godzinach porannych jak jestem w pracy- od umawiania/potwierdzania/odwoływania wizyt powinna być aplikacja. Wcześniej byłam w Medicover- mogę polecić. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Enelmed   masakra

jestem w Enelmedzie od  16 lata  wcześniej to było cudownie teraz to masakra  oczekiwania na poważniejsze badania 3 m-cae   a na rehabilitację półroku  .W naszej firmie zamierzamy złozyć list otwarty do Zarzadu o zmianę  dostawcy  prywatnych usług medycznych !!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Totalna porażka

Mam wykupiony pakiet, w Katowicach totalna porażka. Umówienie się do endokrynologa graniczy z cudem. Dzisiaj przełożono mi wizytę z piątku na jutro, po informacji że jutro jestem w delegacji a mam złe wyniki i konsultacja jest mi potrzebna pani oznajmiła że ona nic nie może i mogę sobie łapać lekarza bo kolejny termin za 2 miesiące. Serio? Jakby na to nie patrzeć moja firma płaci co miesiąc spore składki aby jej pracownicy byli szybko i bezproblemowo obsłużeni. Termin do endokrynologa 2 miesiące (uwaga info o zmianie terminu smsem dzień przed wizytą), terminy do internista po kilka dni oczekiwania? Jutro składam w swojej firmie wniosek o zmianę operatora. Masz okazję kupić pakiet? Nie rób tego, równie dobrze możesz te pieniądze wyrzucić. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ggg
Dnia 3.02.2019 o 20:14, Gość Mmmm napisał:

Ja nie polecam.z enelmedu interesuje mnie tylko ginekolog i żeby zapisać się do takiego z dobrymi opiniami to nie wiem chyba pół roku przed trzeba 

Niestety prawda.Jestem chyba tylko z przyzwyczajenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pacjent

Posiadam decyzję Prezesa Urzędu Danych Osobowych o stwierdzeniu naruszenia przepisów ustawy o ochronie danych osobowych oraz decyzję Rzecznika Praw Pacjenta o naruszeniu Prawa pacjenta do dokumentacji medycznej. Gdyby komuś była pomocna służę pomocą.

Pacjent którego dane wyciekły z placówki enelmedu na Gilarskiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×