Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość chłopak z wydziału biologii

Dziewczyny - czy mam u niej szanse po tym?

Polecane posty

Witam Was, chcę się z wami podzielić historią, która przydarzyła mi się w piątek przed weekendem. Jestem studentem wydziału Biologii w Sszkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Na mój wydział uczęszcza dużo dziewcząt, lecz nigdy nie miałem okazji choćby porozmawiać z dziewczyną. Winię za to brak sprzyjających okoliczności oraz niewielką niesmiałość ce@@@ącą moją osobę. Niejednokrotnie poruszam się korytarzami akademika, wyszukuję wzrokiem dziewczęta i staram się wypatrzeć z daleka, po czym zbliżać i dawać do zrozumienia miłość, lecz jakoś nie ma efektu. Winię za to również moją krótkowzroczność, która w połączeniu z jedną nogą krótszą (trochę utykam oraz zataczam barkiem) nie pozwala dobrze wypatrzeć, ani dogonić dziewczyny które zwykle uciekają z krzykiem, gdy próbuję biec za nimi. Nie mówiąc o tym, że czasem podchodzę do długowłosego studenta i zachodzi pomyłka. Mam opinię ekscentryka (moim zdaniem ciekawego ekscentryka) ale ponieważ szybko się męczę, zwykle idę spać jak tylko wrócę do akademika i przesypiam około 14 godzin każdego dnia dla wypoczynku. Ale do rzeczy. Tego dnia na laborkach stawiła się pełna grupa moich współstudentów. Wśród nich Magda na którą inne dziewczęta wołają *Bejbi*. Jest to naprawdę piękna dziewczyna, pochodzi z Grójca pod Warszawą i chce zostać fryzjerką, gdyby nie znalazła pracy w zawodzie. Ma długie, jedwabiste włosy, zgrabne nogi i wypukły tyłek, na który patrzyłem połowe zajęć, mając stanowisko badawcze zaraz za nią. W pewnym momencie Magda wyszła do toalety. Ponieważ czułem od dłuższego czasu niemiłe wiercenie w jelicie, podążyłem jej śladem. Traf chciał, że toaleta damska jest w remoncie, więc Magda musiała załatwić się w męskiej. Udałem się d