Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość tak mi źle

Bardzo proszę o pomoc :(

Polecane posty

Gość tak mi źle

Witam chciałam sie wygadać i bardzo proszę o zrozumienie. Sprawa wygląda tak. Czuję się w rodzinie jak piąte koło u wozu. Studiuję, mam stypendium (co jest ważne dla tej sprawy). Zawsze byłam krótko trzymaną córką. Nigdy nie wolno było mi wrócić do domu po 23. Za wsze byłam spokojnym człowiekiem i nigdy nie było problemów. Mam jednak młodszą siostrę. Nie będę jej oceniać bo n ie do mnie to należy, ale ano hmmm jest w gimnazjum ostatnia klasa nie uczy się w ogóle, a chce dostać się do liceum medycznego nie wiem tylko jak to zrobi skoro jest zagrożona z olaboga 7 przedmiotów! jest ordynarna i bardzo źle się zachowuje. Testy napisała bardzo marnie. Ale nasi rodzice w ogóle nie widzą w tym nic złego ciągle są teksty typu "wyrośnie" "poprawi" "każdy musi się kiedyś wyszaleć". Bardzo zabolała mnie taka sytuacja. Jak wspomniałam dostaje stypendium 300 zł miesięcznie z czego muszę się wyżywić bo rodzice nie dają mi kieszonkowego za to płacą za akademik. Moja siostra dostaje co miesiąc spodnie, buty, kosmetyki może wyjść gdzie chce i bawić się kiedy i jak chce, a ja 2 tygodnie temu poprosiłam o pożyczkę, tak bardzo chciałam kupić sobie od dawien dawna buty a usłyszałam tylko masz stypendium u nas się nie przelewa albo chcesz wyglądać albo zjeść wybierz, my Ci dajemy 350 zł na akademik to mało?" Normalnie zagotowało się we mnie. Powiedziałam że też ledwo ciągnć koniec z końcem. Mam tego dość nie wiem co zrobić.

Gość tak mi źle
podnoszę

Gość kwartnik