Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość couchsurfingo8767

COUCHSURFING - OPINIE????

Polecane posty

Gość couchsurfingo8767

hej co myslicie o couchsurfing? moim marzeniem jest wybrac sie na wycieczke dookola europy ale w dobie tych wszystkioch wiadomosci o zaginionych dziewczynach, morderstwach, nie wiem czy to takie bezpieczne... ktos z was probowal? wiem ze sa komentarze i recenzje danej osoby ale i tak zawsze zostaje jakis strach, co myslicie? http://www.couchsurfing.org/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość couchsurfingo8767
no jeszcze chcialam dodac ze jestem studentka wiec drogie wycieczki nie wchodza w opcje..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość inbox(1)
gdy bylam mlodsza dosc czesto tak podrozowalam:) pamietaj zeby dokladnie sprawdzac opinie o osobach u ktorych planujesz sie zatrzymac. nie polecalabym nikogo, kto nie ma zadnej opinii, bo nie wiesz czego sie spodziewac. ale ogolnie zabawa jest fajna jesli trafisz na normana osobe:) mnie sie kiedys przytrafilo zatrzymac w madrycie u dziewczyny, ktora wpuscila mnie do mieszkania, spytala o ktorej wychodze, o ktorej zamierzam wrocic, i o ktorej jutro zamierzam wyjechac. bylo to dosc zenujace, bo jesli ktos decyzuje sie wziasc udzial w tym programie to powinnien miec predyspozycje, jakies zdolnosci socjanle:) wiec najpierw porozmawiaj i wybadaj jakim typem jest osoba u ktorej bedziesz nocowala. i nie zatrzymuj sie u ludzie bez opinni od innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość couchsurfingo8767