Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Niepytajonia

Tkwie w jakiejś życiowej dziurze...Co zrobic ze sobą?

Polecane posty

Nie wiem nawet od czego mam zacząć.... Jestem 24 letnia studentka.Niedawno wyprowadziłam się z domu. Miałam cel wyprowadzic się zaczac żyć pełnią życia. Studia praca znajomi mój czas...myślałam że to wszystko da się pogodzić.Zmienie się bedę taka i taka zrobie to i tamto tyle planów układałam w głowie przez tyle czasu.... A tymczasem .Tkwię w jakims marazmie.Nic mi sie nie chce.Spie do południa cos zjem i siedze na necie.A ten czas jak sie wyprowadzilam miałam spedzic go tak jak chce , ale co z tego jak nie mam kasy.... Prace mam jakąs dorywczą...na razie. Nawet nie wiem czy stac mnie na jakaś lepszą albo na etat bo jestem bez doswiadczenia zawpodowego....i do tego humanistka z ang na srednim poziomie.Chyba sie do nieczego nie nadaje.... Jesem jakaś taka bez życia....Myslałam że jak sie przeprowadze do tego miasta to bede miała energie siłe.... Nigdzie nie wychodze bo nie mam z kim.Wiec siedze w pokoju. Mam wrażenie ,że nie jestem nikomu potrzebna tak naprawde. Do tego dochodzą mi problemy ze zdrowiem... W sumie to nie wiem czy dobrze zrobiłam... Nic juz nie wiem

Gość eftrytrjt
głowa do góry :) zycie jest chujowe, a to ze studia to najcudowniejszy okres to przereklamowana śpiewka :) ciesz się pierdołami i nie planuj nic bo z planów nigdy nic nie wychodzi :) przede wszystkim znajdz sobie towarzysza do spacerów i towarzyszke do zakupów i zapisz sie na jakieś zajęcia ruchowe albo języki

Dlaczego jak cos robię i w to wierzę to ciagle nie wychodzi ??? Wogóle nie chce mi sie już życ...