Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość pisadłoooooooooooooooo

niezdane kolokwium oznacza oblane studia?

Polecane posty

pisze bo nie wiem co robić. studiuję medycynę. jestem u granic załamania nerwowego od wczoraj nie piję nie jem nie śpię. zawaliłam kolokwium. jedyne jakie ma byc z anatomii.z całego materiału. uczyłam sie i byłam obkuta na blachę ale z nerwów miałam czarną dziurę w pamięci i nic nie mogłam sobie przypomnieć. ze stresu powpisywałam straszne głupoty;/ jak tylko oddałam kartek przypomnialam sobie wszytskie zagadnienia. Boje się ze to oznacza koniec moich studiów. Pierwszą sesje zaliczyłam na same 4 i 5. teraz już też przystapiłam do dwóch egzaminów połówkowych i zerówki-zdałam. z lektoratami nie mam problemu-mam same 5.co mam robić?:( jestem załamana mam ochotę podciąć sobie żyły:( nie chce zakończyć studiów:(

up:(

Nie oznacza, nie martw się, poza tym egzamin z anatomii jest najgorszy na całych studiach:) Bedziesz mieć poprawkę we wrześniu i tyle.

Gość Lilkaaaaaaaaaaaaaa
jakby tak było to chyba nikt by nie skończył studiów..

Gość klkl
możesz być z siebie dumna-z medycyny same 4 i 5.. Kolokwium poprawisz, nie rezygnuj bo jesteś zdolna i masz szansę na bardzo dobre wykształcenie! a więc głowa do góry, kolokwia się poprawia

nie wywala Cie kobito spokojnie:) albo zrobi poprawkowe albo bedziesz miala drugi termin. w ta 2 opcje watpie bo 2 termin maja Ci ktorzy oblali... idz do dr i powiedz ze chcialabys poprawic i tyle. nikt nikogo ze studiow nie wywala przez jednego kolosa oblanego.poza tym byc moze sa osoby ktore nie byly w tym dniu?dla nic tez bedzie musial zrobic dodatkowy termin. a po 3..jak masz dobre oceny tym bardziej nie wywala Cie.