Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość drogeriowiczka

Mam problem z zakupami w drogerii internetowej

Polecane posty

Gość drogeriowiczka

23.05 zamówiłam kosmetyki o wartości 120 zł w jednej z drogerii internetowych. Pieniądze wpłaciłam tego samego dnia (był to przelew bankowy). Niestety do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zamówienia. Dwa dni temu napisałam maila do tej firmy z prośbą o wyjaśnienie sytuacji. Niestety, żadnej odpowiedzi. Kiedy loguję się na konto na stronie drogerii w szczegółach realizacji zamówienia jest napisane "brak płatności". Zanim zamówiłam kosmetyki przeczytałam bardzo wiele opinii na ich temat- prawie wszystkie były pozytywne. Poradźcie mi co mam zrobić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tani dziewczyna
a co to za perfumeria i co zamówiłas?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość drogeriowiczka
Drogeria KosMix. Zamówiłam dwie paletki z cieniami. Jedne miały być dla mnie, drugie dla mojej przyjaciółki na urodziny, ale jak tak dalej pójdzie chyba będę musiała kupić jej inny prezent.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość drogeriowiczka
Na pewno. zawsze sprawdzam dwa razy przy wypisywaniu druku. Teraz też sprawdziłam i wszystko się zgadza. Tylko kosmetyków brak...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość drogeriowiczka
Właśnie chyba tak dzisiaj zrobię. Codziennie czekam aż listonosz po południu przyniesie paczkę i nic. Jeśli dzisiaj nie dostanę przesyłki to dzwonię do nich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×