Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Kinia maleneczkaaa

Zaryzykować czy nie? Doradzicie coś?

Polecane posty

Gość Kinia maleneczkaaa

Troszkę o mnie: Z wykształcenia jestem mgr kosmetologii. Język angielski znam w stopniu komunikatywnym (kilka lat przerwy od języka zrobiły swoje). Dostałam propozycję wyjazdu od swojego kuzyna do Szkocji. Mam jechać razem ze swoim chłopakiem. Miejscowość do, której jedziemy nie jest duża...to raczej miasteczko. Co do pracy to nie będę tam pracowała w swoim zawodzie z racji bariery językowej. Jednak nomenklatura związana z kosmetologią jest bardzo obszerna. Mam zamiar wykonywać w mieszkaniu jakieś zabiegi po godzinach pracy. Nie mam dzieci, w PL nie zarabiałam zbyt ciekawie, ale mam fantastyczną rodzinę, za którą będę tęskniła. Nie wiem czy pracując w jakimś miasteczku w Szkocji będę w stanie odłożyć jakieś pieniążki. Radzicie jechać czy zostać w kraju?

Gość sprobowac nie zaszkodzi
zawsze przecież możesz wrócić, a każdy taki wyjazd to jakieś doświadczenie w życiu, no i podszkolisz angielski

Gość miki neste
jechac jechac nie ma co tu siedziec ;/ bo tu za niedlugo nic n9eie bedzie taka prawda polska to dno a zawsze mozesz wrocic jedziesz z chlopakiem a wiec nie bedziesz sama jak nabardziej pojechac

jedz, poradzisz sobie a język dopracujesz w kontaktach z ludźmi. Będziesz zadowolona. Rodzinę można odwiedzać. W Polsce się nic nie zmieni, będzie coraz gorzej.

Gość Kinia maleneczkaaa
Dziękuję Wam serdecznie za odpowiedź. Orientujecie się może jaka jest cena za wynajem mieszkania 2-pokojowego w jakimś szkockim miasteczku? Czy jest np.taniej niż w Londynie?

Gość fanfaradamana