Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość biedna studentka trr

Jak można zaoszczędzić lub dorobić pieniądze? Ja mam takie sposoby!!

Polecane posty

Jestem studentką. Mieszkam w akademiku w obcym mieście. Zbieram grosz do grosza bo moi rodzice mi nic nie dają. Jeżdże w oklejonym reklamami samochodzie dzięki czemu starcza mi na benzynę. (100 zł/mc) Udzielam korepetycji by zapłacić za akademik (350 zł/mc) oraz czasem podejmuje prace dorywcze (50 zł/dzien) typu inwentaryzacja lub pilnowanie parkingu Często korzystam ze znajomych (grill, piknik, domówka), korzystam również z zaproszeń na randki żeby się najeść :P. Czasem idę do sklepu gdzie jest dużo degustacji. Jeśli chodzi o kosmetyki to kupuję te najtańsze (szampon 5zł/2l) lub korzystam oszczędnie z próbek Zbieram puszki i butelki po akademiku. Dzięki czemu mogę czasem kupić sobie najtansza zupe lub coś na mieście. Na ubrania itp nie mam w ogóle kasy. Jak jeszcze mogę sobie pomóc? Rodzice mi nic nie dadza.

Gość mala rencistka
powiedz mi cos o tych reklamach na auto, prosze:) bo tez musze mysl;ec teraz o dorabianiu, a akurat mam samochod....

Gość Sprzedaj samochod
ten ktorym codziennie jezdzisz

Gość fawdasdadadadada
Idz do pracy tluku:-o

Gość cxwkjwk wk
moze jakies pilnowanie dziecka w weekendy?

Jeśli sprzedam samochód to bede musiała płacic za bilety autobusowe bo do uczelni dojeżdżam oraz czasem raz na 2 tyg do mojego rodzinnego miasta żeby się najeść i przywieźć trochę jedzenia. Jeśli chodzi o reklamę na samochód to szczerze mówiąc nie jest tak różowo. Trzeba dziennie przejeżdżac ileś tam km czasem nawet 1000. Ja jednak znalazłam firme która płaci 100 zł na miesiac bez ograniczenia ile km mam przejechac jednak jest wymóg że samochód nie może być nie używany.

Gość cxwkjwk wk