Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość ktoooossss

wazne pytanie

Polecane posty

Gość ktoooossss

Mam zamiar studiowac zaocznie i chcialabym isc tez do pracy. Jestem absolwentka technikum ekonomicznego. Myslicie ze moge znalezc prace w swoim zawodzie taka zeby pogodzic ja ze studiami? W ostatecznosci musialabym isc do sklepu ale watpie ze ktos mnie przyjmie jak powiem ze weekendy musze miec wolne:( Cos czarno widze znalezienie pracy gdzie pracodawca pojdzie mi na reke ze studiami;/ co myslicie?

Gość to może
ja przed pójściem na macierzyński studiowałam i pracowałam i nie było problemu przeciez to tylko co 2 weekend

Gość to może
i chodziło ze mną na roku ze 100 osób i wszystkie pracowały wiec nie widze problemu

tzn. jaki masz zawód konkretnie po ekonomi bo jakoś nie kojarze zeby taki kierunek dawał konkretny zawód (pedagogika = nauczyciel, medycyna = lekarz... ) mój maz zrobił ten blad i poszedł po technikum ekonom. na studia o tym samym kierunku i serio nie ma pracy po czys takim - szukaja specjalistow a nie ogolnie ... ekonomistow :/

Gość ktoooossss
Zawód technik ekonomista. Mysle o studiach w kierunku zarzadzanie finansami. Na stronie uczelni pisze ze moge pracowac potem w jakichs urzedach czy bankach. Tyle ze sa to studia 3 letnie i uzyskam tylko tytul licencjata. Wiadomo ze do banku czy urzedu nie jest tez latwo sie dostac;/;/ chyba ze po znajomosci. Wlasnie nie wiem jak to jest z tymi zjazdami czu sa co dwa tyg czy co tydz. Pisalam e-maila do tej uczelni i pytalam min. o to, odpisali mi ze z zjazdami jest roznie ale z reguly sa prawie co tydzien;/ Dla mnie to jest dzwne troche studia zaoczne sa dla tych co pracuja wiec wydaje mi sie ze jakies wolne tez musi byc bo ile mozna tak na okraglo szkola, praca;/ Moj chlopak mial co 2 tyg ale to inn uczelnia wiec juz sama nie wiem:(