Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Monixa213

Do ubezpieczonych w KRUSie

Polecane posty

Witam.Mam taki problem. Znalazłam kurs bezpłatny . Aresaci szkolenia to rolnicy lub domownicy rolników. Moi rodzice są w KRUSie natomiast ja byłam wczesniej zarejestrowana w urzedzie pracy a obecnie nigdzie nie jestem ubezpieczona. Potrzebne mi zaswiadczenie z KRUSu ze jestem domownikiem rolnika . Tylko problem w tym czy wydadza mi... Mieszkam z rodzicami , nie mam ukończone 25r.ż. wiec jestem domownikiem rolnika ? Czy musze byc w KRUSie koniecznie??? Zależy mi na tym szkoleniu wiec jeśli ktoś wie coś na ten temat prosze o pomoc ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość niech Cię zgłoszą do
Krusu do ubezpieczenia jako domownik. i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nmbajshejhabvdhjbvabsdbhjbvjhv
jestem ubezpieczona w krusie, ale wydaje mi sie ze będziesz musiała zapałcić zaległe składki, aby być jednocześnie w krusie, ważne też jest czy sie uczysz??jestem pełnoletnia więc ubezpieczona musisz być nie możesz zalegać ze składkami, mam 23lata,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zeropracy
a jakby ktos wgl chcial np dotacje na jakis agrobiznes ale jest z miasta too lipa? trzeba miech rolnika w rodzinie? tak o przy okazji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nmbajshejhabvdhjbvabsdbhjbvjhv
aby być ubezpieczonym w krusie musisz mieć działkę, do 1hektara skłądki są nie obowiazkowe, powyzej 1ha skłądkim są obowiazkowe i wtedy ejstes rolnikiem i mozesz się starac o dotacje, a jezeli nie masz pola to nie ma szans

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość niech Cię zgłoszą do
jako córka może by ubezpieczona. jako domownik

Udostępnij ten post


Link to postu