Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość majaa22

Pytanie do konsultantek Avonu !

Polecane posty

Gość majaa22

Witam. Mam ważne pytanie. Dzisiaj zrobiłam zamówienie przez internet. Po kilku minutach przypomniałam sobie o zamówieniu o którym zapomniałam i zrobiłam domówienie (tamto zamówienie było tylko pobrane). Po godzinie zadzwoniła do mnie siostra, że chce jeszcze zamówić perfumy. Zrobiłam więc kolejne domówienie. Wszystko na razie nie zostało zafakturowane. Zastanawiam się czy nie narobiłam za dużego zamieszania i wszystko zostanie dołączone do zamówienia i liczone i wysłane razem :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość xcc
skoro nie jest zafakturowane to zamawiaj, nci sie nie stanie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×