Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Ataman Ryps

SMOLEŃSK na POWAŻNIE

Polecane posty

Gość Radek Sikorski
Ty ataman a te nasze eksperty badały kiedyś wypadek lotniczy z udziałem samolotu pasażerskiego czy tylko małe mysliwce wojskowe i awionetki? :) W sumie to pierdolę to :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
""I ten raport jest pisany przez głupków dla głupków takich jak ty." 34 wysokiej klasy specjalistów jest głupkami?" "ja tak nie uważam . To komuniści tak uważają i w raporcie millera tez tak uważają." Rozumiem. Nie uważasz że oni są głupkami tylko napisałes że oni są głupkami bo jesteś komunistą? No tak....:O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość i to jest odpowiedź??
I to są właśnie główne wnioski komisji millera: Załoga chciała popełnić samobójstwo ale jak się opamiętali i chcieli wyjść z tego to na ich drodzę stanęła brzoza o ktorą roztrzaskał się samolot. To już żakowski był lepszy jak sztuczną mgłe wynalazł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
"I to są właśnie główne wnioski komisji millera: Załoga chciała popełnić samobójstwo ale jak się opamiętali" Jak widze nie masz pojęcia o tym jakie sa wnioski komisji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ale mam dobre serce to ci podpowiem. Komisja stwierdziła że załoga popełniła błedy które doprowadziły do katastrofy. A błedy popełniła z powodu słabego wyszkolenia. Nie musisz dziękować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Radek Sikorski
E tam wniosek jeden minsiter Miller ma przykrą twarz...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość i to jest odpowiedź??
I jeszcze JK telepatycznie wpłyna na pilotów bo przecież komuniści darli się żeby ujawnić treśc rozmowy telefonicznej JK z LK.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość i to jest odpowiedź??
Wnioski z tej makulatury zwanej raport millera to są takie, że te badziewie to tylko strata czasu i pieniędzy, nic nie wnosi ta makulatura do sprawy, przyczyny jakie "odkryli" są śmieszne i niedorzeczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Radek Sikorski
Wydaje mi się, że blefujesz... Bo tyle stron i jeszcze pełnych typowo żargonu technicznego... Przeczytałeś ale pewnie na szybko Ja jestem dopiero po 50 stronach..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
"przyczyny jakie "odkryli" są śmieszne i niedorzeczne." No to może posłużysz się konkretami i odniesiesz się do ustaleń zawartych w raporcie merytorycznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
"Czy możliwa jest taka wersja, że załoga chciała zejść najniżej, jak się da, a następnie odlecieć? To miałoby by być "alibi" przed prezydentem, że próbowali lądować, ale się nie dało. Mówią o tym niektórzy niezwiązani z komisją eksperci lotniczy. Komisja wyklucza tę hipotezę. Jej zdaniem przeczy temu decyzja pilotów: "Odchodzimy", gdy zobaczyli, że są na wysokości ok. 100 m. Ponieważ kapitan kierował się wskazaniami złego wysokościomierza, faktycznie byli na 39 m."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość i to jest odpowiedź??
tak jest 6 punktów z rozdz 3.2 których 3 są niedorzeczne i można je łatwo obalić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
"tak jest 6 punktów z rozdz 3.2 których 3 są niedorzeczne i można je łatwo obalić." No to obalaj. A ja chętnie poczytam to obalanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość i to jest odpowiedź??
A wiesz o jakich punktach piszę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nie chce mi się sprawdzić ale zapewnie obalając je najpierw je zacytujesz. No to się skup bo ja czekam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość i to jest odpowiedź??
Człowieku jesteś zwykłym emerytowanym szatniarzem więc dyskutant na takie tematy z ciebie zaden. Na konferencjach prasowych pojawiają się takie pytania ale są one zbywane durnymi przykładami jak z tym samochodem albo w ogóle odpowiedzi są oderwane od rzeczywistości. Jak w pkt1 piszą, że nie kontrolował wysokościomierza barometrycznego mimo że miał go przed oczami to ciężko walczyć z taką głupotą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ani nie jestem emerytem ani byłym szatniarzem. Jeśli tak wyglądają twoje widomości to... Sam wiesz...:D Z samochodem to był dobry przykład bo chodziło o zobrazowanie siły uderzenia. A to że nie kontrolował wyokosciomierza barycznego jest jasne. Gdyby go kontrolował to nie zszedłby tak nisko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
"Komisja wyklucza tę hipotezę. Jej zdaniem przeczy temu decyzja pilotów: "Odchodzimy", gdy zobaczyli, że są na wysokości ok. 100 m. Ponieważ kapitan kierował się wskazaniami złego wysokościomierza, faktycznie byli na 39 m."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość i to jest odpowiedź??
"Komisja wyklucza tę hipotezę. Jej zdaniem przeczy temu decyzja pilotów: "Odchodzimy", gdy zobaczyli, że są na wysokości ok. 100 m. Ponieważ kapitan kierował się wskazaniami złego wysokościomierza, faktycznie byli na 39 m." Kłamstwo komunistyczne Szechtera. Nie ma czegoś takiego nawet w makulaturze millera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
"z analizy traseologicznej wynika, że gen. Błasik stał, a nie siedział na wolnym, piątym fotelu w kabinie" STAŁ podczas podejścia do lądowania...:O:O:O:O:O:O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość i to jest odpowiedź??
39m to jest wysokość 12-13 piętra więc wystarczająco wysoko żeby poderwać samolot.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość i to jest odpowiedź??
To znajdź ten fragment co cytujesz za szechterem. W makulaturze jest podobny ale o innym znaczeniu niż manipulatorska interpretacja brata zbrodniarza stalinowskiego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Od stwierdzenia do wykonania mija parę sekund w których to kapitan wcisnał przycisk "uchod" i czekał na reakcje, która nie nastapiła. Potem ręcznie "dodał gazu" i ściągnał wolant ale to już było za nisko. Samolot był w ciągłym opadaniu. Jak widze słabo sie orientujesz w realiach...:O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość i to jest odpowiedź??
to jeszcze raz kłamstwo bez napletka: "Komisja wyklucza tę hipotezę. Jej zdaniem przeczy temu decyzja pilotów: "Odchodzimy", gdy zobaczyli, że są na wysokości ok. 100 m. Ponieważ kapitan kierował się wskazaniami złego wysokościomierza, faktycznie byli na 39 m." przepraszam których pilotów?? Jednocześnie powiedzieli odchodzimy??? kto zobaczyli że są na 100m i na czym zobaczyli???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ale póki co. To ty miałes obalać jakies punkty a nawet ich nie zacytowałeś, że o obalaniu nie wspomne...:O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×