Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość taka mam wizje

moje plany na wakacje 2011

Polecane posty

Gość taka mam wizje

hej, jestem studentka 5 roku. nie lubie marnowac czasu, wiec i na wakacje postawilam sobie cele do osiagniecia. lipiec mamy juz za soba, nic takiego nie zrobilam, naciesyzlam sie wolnoscia, na troche wyjechalam, popracowalam dorywczo, czytalam ksiazki. zostaly mi jeszcze 2 miesiace, oto moj plan jak je spozytkowac: -podszlifowac swoj angielski(ucze sie sama, powtarzam, bo wciaz myla mi sie czasy oraz zapisalam sie od sierpnia na kurs wakacyjny) -podszlifowa rosyjski -zaczac jezdzic autem(mam prawko 4 lata ale prawie w ogole autem nie jezdzilam, od jakis paru dni znow wsiadam za kolko i sie ucze, moj cel-czuc sie dobrze za kierownica, nauczyc sie dobrze jezdzic, nawazniejsze, ze sie przelamalam:) -wciz dbac o siebie jak wczesniej, czyli cwiczyc, tylko teraz juz sama w domu, nie w fitenss klubie-tam wroce w pazdzierniku. -czytac ksiazki, poszerzac swoja wiedze, rozwiazywac krzyzowki:P -gotowac to z tych ambitniejszych, z tych mniej to: -bawic sie i korzystac z wolnego -zyc chwila -zaczac byc soba przy innych, zdystansowac sie co do swojej osoby itp. :)

Gość taka mam wizje
i zjesc kupe swoją

Gość taka mam wizje
ee, slaby podszyw:O;P

No ja do połowy lipca realiozwałam taki mały cel ambicjonalny :) Wyjechałam, teraz sie już chyba 4 dzien bycze na kafe. Ale tez wyznaczyłam sobei cele dor ealizacji (w tym tez m.i. angielski) oraz inne :P Powodzenia. A z takich mniej ambitnych: częściej bawić się na koncertach wyciągnąc znajomych ze studiów na piwo

Gość taka mam wizje