Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość kruczoczarna2

urlop okolicznościowy-kierowniczka nie wyraża zgody.

Polecane posty

Gość kruczoczarna2

Witam. Pracuję w firmie X od 1, 5 roku z czego ostatnie 4 miesiące to piekło bo mamy nową kierowniczkę nienormalną jakąś. Na początku roku planowaliśmy urlopy i ja wpisałam że biorę urlop od 8 do 31 sierpnia ( należy mi się 26 dni). W tym chciałam wziąść urlop okolicznościowy 2 dni ze względu na to ze biorę ślub za tydzień w sobotę. W pracy wiedzieli o tym od dawna. Jednak kierowniczka nie wyraziła zgody na mój urlop gdyż umotywowała to tym że jest dużo pracy teraz i nie ma kto mnie zastąpić ( co jest nie prawdą) i ze urlop bede mogła wziąść w innym terminie, a nawet o tym okolicznościowym mogę zapomnieć. Nie wiem co robić bo wszystko mam już zaplanowane, podróż poslubną, teraz mamy trochę załatwiania a tu taki zonk. czy ona ma prawo tak mnie potraktować bo myśle o tym żeby iść na zwolnienie i dowalić jej ze 3/4 tygodnie.

Nie ma takiej opcji, że odmówi Ci okolicznościowego, zwłaszcza, że dużo wcześniej to zgłosiłaś. 🖐️

Gość anatewka
okolicznosciowego nie moze ci odmowic

Gość ŚMIErdząca
iść na L4 i zaoszczedzisz na urlopie

Gość Ojojojojjjjjjjjjjoj