Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość decfwvweev

Czy moge połączyc olej kokosowy, vatike, amle, olej ze slodkich migdalow i nafte

Polecane posty

Gość decfwvweev

i nalozyc na noc na wlosy? :)

Gość tuyryiur
upup

Ja używam olejku rycynowego, kokosowego, a na amlę się czaję. Do nafty nie mam przekonania i pewnie daltego ta mieszanka nie wzbudza we mnie zaufania. Nie wiem po co chcesz to mieszać? To taka bomba, nie znam się na tyle żeby powiedzieć, że coś zablokuje działanie innych skłandików, ale widzę to tak jakby nałożyć sobie na głowę na raz maskę do włosów z dove, nivea i avonu, czyli totalny bezsens;]

Gość tuyryiur
po prostu zapominam uzywac po kolei wiec chcialam je polaczyc:D tyle nowinek, planuje tez nakladac miod, ale jakbym miala nakladac wszystko odzielnie,to bym kazdej rzeczy uzywala raz na miesiac:P

ja wolę testować osobno, potem wiem co się nie sprawdza. Obecnie olejuje włosy maską z o. rycynowego+żółtko+sok z cytryny. Olejku kokosowego używam po myciu włosów na same końcówki - wiele osób tak zaleca go stosować. Do amli nie wiem cyz podejdę, bo włosy mi nie wypadają, więc mam mieszane uczucia. Generalnie jak napchasz wszystkiego, to może ci to z włosów złazić. Ja osobiście miodu na włosach nie trawię, podobnie maski z drożdży.

Gość tuyryiur
raczej by nie zlazilo,bo to wszystko to oleje,a ja nie klade tyle,zeby skapywalo. Sprobuje w weekend,ale na kilka godzin,nie na noc. Maseczki z drozdzy nie probowalam,a miod podobno nawilza i rozjasnia, nie lubie zapachu,al torba na glowe i za ojczyzne:D