Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość sprawe mam

jest na sali szynamon?

Polecane posty

Gość sprawe mam

?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sprawe mam
mieszkasz w belgii?? wspomniales w jakims temacie ze robisz papiery na pilota?? chcesz zostac zawodowym pilotem? jakie masz juz kursy zrobione? mozesz przyblizyc koszta w belgii? masz juz licencje turystyczna??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jak na razie jestem po rocznym stażu, zacząłem się szkolić na cessnie 172 skyhawk, gp. Robie licencję PPL (Private Pilot License), Czyli zwykła licencja pilota na jednosilnikowe samoloty, w przyszłości planuje rozwijać się w tym kierunku, w Belgii są możliwości, bo jeśli ma się ten PPL, to każdy bank da kredyt na kontynuowanie szkolenia. Muszę wylatać 55 godzin aby dostać licencję, każda godzina to 228euro + paliwo, kurs teoretyczny to coś w granicach 1000 euro a egzamin teoretyczny 90 euro. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Paulina27814199001
Swynamon ten niby twój perfidny ryjek jest całkiem ładny:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Paulina27814199001
Szynamon. przepraszam za błąd:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Paulina27814199001
Haha no tak nawet tu na forum jakiś pan dziś się brzydko do niego odniósł. No ale cóż niektórzy są zazdrośni:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość oć
szynamon ma w dupie cynamon.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ale szczerze Ci powiem, że jeżeli chciałbyś latać bo to po prostu lubisz i nie robi Ci różnicy na jakich samolotach, to doradzam Ci kurs ULM (Ultra Light Machine) sa to samoloty do określonej masy, bywają nawet 4 osobowe, tyle że możesz nimi latać w określonych przestrzeniach i wzbijają się na pułap do chyba 7tyś stóp (nie wszystkie). Kurs jest o wiele tanszy, zrobisz go bardzo szybko, a i samoloty tansze :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ile masz lat??????????????????
ile masz lat?????????????????????????????????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sprawe mam
a jakie koszta paliwa na godzine na tej cessnie 172 skyhawk chce sobie mniej wiecej wyliczyc ile by to kosztowao

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sprawe mam
no dobra, a jakie sa szanse znalezienia zatrudnienia po np. kursie ULM (Ultra Light Machine)??orientujesz sie cos w tym temacie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
No troche to jednak Pali, nie możesz tego tak dokładnie obliczyć. Weź pod uwagę to, że startujesz na pełnej mocy silnika, na wysokich obrotach, w samolotach nie masz biegów i sprzęgła. 25 litrów powiedzmy, a jak lądujesz to redukujesz silnik praktycznie do minimalnych obrotów. Jeśli lecisz pod wiatr, samolot zużywa więcej. Uwierz mi, nie obliczysz tego dokładnie. Jeśli chcesz robić kurs w Belgii, nastawiaj się na 18 tysięcy za samą licencję PPL. :D Ostatnio ceny zaczęły rosnąć, bo jeszcze jak się w tamtym roku zapisywałem, to można było się w 13-14 wyrobić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość goraca osiemnacha
ejjj szynamon widzialam cie jak ruchales babke w lazience!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tak jak już wspomniałem, po ulmie nie znajdziesz pracy jako pilot. Jest to tylko i wyłącznie dla hobbystów, pasjonatów. Ale jest to idealne przygotowanie do zrobienia licencji takiej jak ja robie. W czechach chyba nawet za 3 tyś euro zrobisz ULM. Ja kiedyś miałem wielkie ambicje, chciałem wszystkiego naraz, od razu złote góry, ale wiem że gdybym zaczął od ulm, to by się to wszystko szybciej potoczyło. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dodam że po zrobieniu PPL VFR (Ja to robie właśnie (visual flight rules) czyli latanie według zasad rozglądania sie po terenie, mniej na instrumentach) potem robisz IFR (Intrumenal Flight Rules), następnie możesz zrobić sobie przystosowanie na Multi Engine, czy więcej niż jeden silników, to chyba jakieś 6 tyś kosztuje. Potem Robisz na ATPL czyli króko mówiąc licencja która pozwoli Ci latać w liniach lotniczych. Licz się z tym, że na każdy inny samolot musisz robić przystosowanie, coś około 2 - 3 godzin, a godizna lotu Boeingiem 737, kosztuje znaaaacznie więcej niż jakąś tam cessną :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Życie za granicą, myśle ze tak jak każdy mógłbym się wypowiedzieć, lepsze zarobki niż w Polsce itd. Ale nie czuję się tu swojo, jak się rozkręce z tymi licencjami to zatrudnie się w takiej linii lotniczej, aby więcej czasu spędzać w Polsce, bo to jednak mój kraj :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×