Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Liryka liryka tkliwa

Problem z przyjacielem

Polecane posty

Hello;) Mam pewien problem. Studiuję z moim przyjacielem na jednym kierunku. Tutaj się poznaliśmy, a z czasem nasza znajomość wyszła poza mury uczelni. Mamy podobne zainteresowania, tematy, poczucie humoru, z nim też mogę pogadać o rzeczach, których nigdy nie zdradzę innym. Zawsze nasze stosunki były dobre, sprzeczki raczej żartobliwie i niezbyt serio. On podrywał dziewczyny, ja zaś trzymałam się z boku i skrycie podkochiwałam się w różnych chłopakach. W lutym tamtego roku kumpel wyjechał na rok do UK, a ja zostałam sama. Właśnie wtedy zakumplowałam się z 2 chłopakami z mojej grupy, z którymi do tej pory nie miałam zbyt wielkiego kontaktu. Z jednym z nich, podobnie jak w przypadku Karola, zaczęłam spotykać się także na gruncie prywatnym. Arek, bo tak miał na imię ten nowy kolega, od razu mnie sobą oczarował. Spędzaliśmy ze sobą mnóstwo czasu, gadaliśmy o tym i o tamtym. W końcu zaiskrzyło do tego stopnia, że zaczęliśmy się spotykać już na poważnie. Wszystko było super, póki nie zjawił się Karol i nie dowiedział się o moim chłopaku. Z jakiegoś powodu od razu go nie polubił. Jak byliśmy sami, to gadał, że "widzi, że znalazłam sobie lepsze towarzystwo" i czepiał się, że zaniedbuję nasze wypady i zajęcia. Chciałam mu to jakoś wynagrodzić, ale też nie mogłam spędzać z nim już tyle czasu co kiedyś. Teraz też tak jest. Karol ma do mnie żal, że znalazłam sobie faceta. Jak się spotkamy we trójką na okienku, to kumpel ciągle kpi sobie z Arka, choć zaprzecza, że tak jest. Czy aż tak nie może przeboleć tego, że nie jest jedyny?

Egoizm przez niego przemawia. Kiedyś nasza kumpela była w tej samej sytuacji, poznała super chłopaka, a on zamiast cieszyć się z jej szczęścia naśmiewał się z lubego Olki.