Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość simple life...

Nie jestem tzw. DOBRĄ PARTIĄ. więc zawsze będę sam

Polecane posty

Gość simple life...

Tak jak wyżej wspomniałem, nie jestem w oczach kobiet tzw. dobrą partią, facetem który mógłby być potencjalnym partnerem. Co mnie dyskwalifikuje ? Oto długa lista: - od 3 tygodni nie mam pracy - nie mam własnego auta - nie mam mieszkania ani domu - mieszkam z rodzicami - jestem wiecznym studentem, dopiero pisze pracę - jestem kiepskiej postury, bo jestem chudy - mam krzywą gębę - nigdy nie byłem w związku, nie miałem dziewczyny - nigdy nie byłem na randce - nigdy nie całowałem się - jestem prawiczkiem - jestem introwertykiem - jestem zamknięty w sobie - jestem chorobliwie nieśmiały, mam fobię społeczną - nigdzie nie wychodzę, właściwie nigdy nie wychodziłem - moje życie towarzyskie nie istnieje, nigdy go nie było - mam 29 lat i jestem nolifem etc. Nie chce mi się pisać dalej, ale lista byłaby bardzo długa. Znacie większego nieudacznika niż ja ???

Gość a jakbyśmy znali to by coś
zmieniło w Twoim zyciu? :classic_cool:

Gość ajtam_ajtam
foto wrzuć :D

A chooj nas twoje żale obchodzą? :o Prawda jest natomiast taka, że nie problemem twoim jest brak samochodu, czy mieszkania tylko zyebany charakter jak też i wygląd. Za wygląd podziękuj rodzicom. Nawet jakbyś miał pięć mercedesów i willę w Wilanowie i tak byłbyś sam. No, może od czasu do czasu byś zaroochał po uprzednio obfitej kolacji w luksusowych restauracjach. :o

Gość do zasranego indora
Skoro chuj cię obchodzą jego żale to po co ta litania?

Gość hetta_wicha
wiesz, teraz kobiety na wielkość kupy lecą, więc zwal porządnej wielkości kupsko i powiedz, że mam się czym pochwalić :)

Gość simple life...
Dzięki indor. Zapomniałem właśnie tego charakteru dodać. ;) - mam zjebany charakter - jestem pesymistą