Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość szz

Magia i Miecz / Magiczny miecz SZUKAM PILNE

Polecane posty

Gość szz

Ma ktos to i w domu i jeśli nie gra,moze zechciałby oddac w dobre ręce? Jest to planszowa gra RPG

Gość rogalik z różą
Ja mam, ale kupowałam niedawno, bo było wznowienie - sprowadzałam bodajże z amazon. Orginalny tytuł to Talisman, ale wszystko jest tak samo - plansza, poszukiwacze, czary.

Gość rogalik z różą
40 funtów dałam

Gość szz
fajnie ze o tym piszesz,nic nie wiedziałam o wznowieniu. Niestety cena jak na moja kieszen troche za duza. Moze komus przypadnie jako nietrafiony prezent i bedzie chcial sie pozbyc albo sprzedac taniej...

Gość szz
w polsce to bedzie pewnie około 150 zl

Gość mebrne
ja mam i to pierwsze wydanie z 1988 roku + dodatki, ale choć nie gram już od lat, to z sentymentu nie potrafiłbym się pozbyć...

Gość szz
mebrne ,nie dziwie ci sie bo zwłaszcza te wiekowe egzemplarze sa wyjatkowo cenne,pasują do klimatu gry. Moze jednak ktos nie ma sentymentu i załuje godzin spedzonych w dzieciństwie nad plansza Magii i Miecza

Gość rogalik z różą
Hmmm... to może odkładaj kasę. Albo zażycz sobie na urodziny, Mikołaja, czy co tam.

Gość rogalik z różą
Nie wiem, czy da się żałować. Ja właśnie z sentymentu kupiłam i po tylu latach gra jest tak samo świetna

Gość szz
zgadzam sie ze na ta gre warto odkładać. Znacie podobne tego typu ?

Gość szz
btw, wspominając już ta klasyczną gre, powiedzcie ile czasu spedzacie nad rozgrywką? Ja pamietam ze w około 8osobwej grupie gralismy czasem po 7 godzin, duzo przy tym jedząc a kiedys nawet zmodyfikowalismy dla zartu zasady, tak ze kazde jednorazowe przejscie do innego kręgu ma byc uczczone kolejką trunku :)

Gość mebrne
to zależy w ile osób się grało, przy 3 osobach (wg mnie optymalna ilość graczy) to zazwyczaj co najmniej 2-3 godziny.

Gość szz