Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość bon apetita

i znow sie nie udalo dostalam meila

Polecane posty

Gość bon apetita

ze mnie nie przyjeli do pracy zalamka!!!!!!!!!!!!!!!!

Gość bon apetita
szukam pracy od pół roku dopiero albi i juz. zastanawiam sie co ja mam w sobie takiego, ze to akurat innych zatrudniaja. pani cv zrobilo na mnie duze zrazenia srety bzdety a najlepsze jest to, ze moja kolezanka dostala po znajomosci prace od razu tak samo bratowka idzie sie zalamac!

Gość bon apetita
*wrażenie

Gość bon apetita
w jakiej branzy szukasz?

byle bym nie miał do czynienia z kasą fiskalną i sprzątaniem bo tego nie cierpię... do mojej wymarzonej pracy potrzebne są jednak studia, które mam nadzieję w tym roku zacząć a ty?

Gość bon apetita
ja szukam w przedszkolu lub w szkole jestem nauczycielka z zawodu. mam 3 kierunki skonczone.

Gość bon apetita
z bielska - białej a ty?

ja? z królewskiego miasta krakowa, gdyby nie to że chcę iść na studia to rozglądałbym się za pracą w innych miastach też

Gość bon apetita
masakra narynku pracy znajomosci i znajomosci :O

tu u mnie widziałem nieraz oferty z twojej branży, myślałaś może o przeprowadzce?

Gość jaPO
niestety, ale chyba idąc na takie studia, gdzie można pracować w szkole lub przedszkolu brałaś pod uwagę, że dzieci jest coraz mniej i szkoły nie potrzebują jeszcze większej ilości nauczycieli? Moja koleżanka szuka pracy w tym zawodzie od roku, wysłała ponad 500 CV i też zdziwiona, że nigdzie nie potrzebują nauczyciela... a nie jest zwykły pedagogiem, ma 3 kierunki i wykształcenie techniczne (z zaznaczeniem uczenia w szkole)

Gość bon apetita
przeprowadzka nie wchodzi w gre. w kazdym zawodzie jest ciezko o prace.

hmm nie koniecznie, w krk co jakiś czas otwiera się jakieś przedszkole i są ogłoszenia, a po drugie to chyba teraz jest jakiś babyboom czy jakoś tak