Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość ahimer

kto lubi burbon, whisky?

Polecane posty

Gość ahimer

jakie polecacie?

Gość ahimer
nikt nie pije?

🖐️ Wiesz na czym polega różnica? Do którego się bardziej przychylasz? I jeszcze kwestia ile możesz wydać na whisky?

Jeśli zaczynasz przygodę z whisky i 'burbonami' proponuję Ballantines'a (blended, mieszana). Jest delikatniejsza w smaku, wyczujesz czekoladę, owoce, miód :) To dobra whisky szkocka w przystępnej cenie (0,7 kosztuje ok 50zł).

Gość ahimer
właśnie tylko opinie o danielsie słyszałam, ale i tak nie wiem, jaki jest cała ich masa do wyboru a red/black/gold label, grants, ballantines, bell's, black jack? ktoś coś wie? proszę o pomoc,bo jestem zielona

Gość ahimer
to ma być prezent, albo burbon albo whisky, nie jest początkujący, te dwa alkohole lubi najbardziej

Kilka lat temu piłam często JD, gdy jeszcze nie był w Polsce tak popularny, mało kto zna ten trunek. Niestety od mniej więcej roku co 2 osoba lansuje się tym, że pije JD (zdjęcia na portalach z butelką Daniel'sa, opisy na gg). Bardzo spowszechniał i stał się dla mnie z mniej wartościowy, wręcz kiczowaty, skoro ciągle słyszę jak ktoś się chwali, że nawalił się JD:o Na początek polecam Ci coś tańszego, a niekoniecznie gorszego: Jim Beam biały, Ballantine's, może Johny Walker Red Label.

Gość ahimer
dziekuje bardzo nie chcialam zbytnio wypytywac bo chcialam zeby to byla niespodzianka a co Wam smakuje lepiej, burbon czy nieamerykańska whisky? tylko o tych trunkach czytałam, dla mnie nawet wino jest za mocne, pije piwo z nalewaka, wstyd :/

Gość ja lubie whisky
a najważniejsze, że ile nie wypije, to nie mam nigdy kaca! :-D

Gość JankoM
Oj bardzo przepadam za bourbonem. Szczególnie mi smakuje wild turkey 81, ma fajny smak, taki miodowy i migdałowy

Gość gość