Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość aaaaaaarwena

sercowe sprawki

Polecane posty

Gość aaaaaaarwena

Jestem mężczyzną, który nie będzie Ci tutaj słodził. Od tego masz zakompleksionych facetów lub małych chłopców zamkniętych w dorosłym ciele. Jeśli natomiast szukasz kogoś dla którego każdy dzień staje się odlotową przygodą, jest najlepiej przeżytym dniem w życiu - to dobrze trafiłaś. Z jednej strony jestem studentem, który podróżuje i to uwielbia. Ale też ganiam za pieniądzem bo nie ukrywajmy stabilizacja finansowa w obecnych czasach jest potrzebna, nie mam swojego gospodarstwa by żyć tylko dzięki darom Ziemi :) Żyjemy dzięki pieniądzom. Może życie to jedna wielka podróż, ciągle jestem w ruchu czy to samochodem czy to pieszo. Prowadzę szybki tryb życia. W wolnych chwilach czas spędzam z przyjaciółmi ( mam ich bardzo mało, gdyż starannie sobie ich dobieram i ciężko jest zostać moim przyjacielem - bo prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie). Lubie spędzać czas na łonie natury, poleżeć na plaży, polanie albo smażyć kiełbaski na ognisku w środku lasu :) Do tego popijać smaczne piwko. Uwielbiam gotować...tak, tak to faceci są lepsi w kuchni. Gdy już sobie zasłużysz to przygotuje Ci pyszne danie, ale lubie tez zjeść w MC Donald's lub KFC. Stawiam sobie wysokie wymagania, nie zawsze udaję mi się zwyciężyć za pierwszym razem, ale zawsze prędzej lub pozniej dochodzę do celu. Mam wiarę w to, że mogę wszystko. Skoro innym się udało to dlaczego nie ma udać się mi? Myśle pozytywnie. Mogę być dzentelmenem, nieśmiałym romantykiem albo bad boyem. Uwielbiam jeżdzić samochodem, największa frajda to jednak cabriolet latem, ale jazda nocą zwykłym samochodem przy relaksującej muzyce też jest fajna. Fajnie jest wsiąść w samochód i pojechać gdzieś przed siebie za miasto. Jestem optymistą, lubię sarkazm więc przygotuj się na nieg