Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość monika54748384

zamówienie na amazonie - pomocy!

Polecane posty

Gość monika54748384

w wakacje zamówiłam na amazonie rzadką książke na której mi szczególnie zależało(właściwie to chciałam zrobić niespodzianke siostrze, której b zależy na niej a nie wie skąd ją wziąć bo zazwyczaj jej na amazonie nie ma i nigdzie indziej), była jak dla mnie b droga (ponad 100$) i to było takjakby od osobnego sprzedawcy a nie ze sklepu, nie wiem jakby to ładnie określić, ale wiecie o co chodzi nie? no i ja ją zamówiłam 14 lipca, i mi się pojawiło że przewidywany czas dostawy od 14 sierpnia do 14 września, wkurzyło mnie to trochę, bo to sami przyznajcie długi okres, ale w końcu pomyślałam 'trudno, może przyjdzie wcześniej a jak nie to poczekam, trudno' i co? jest 28 września a książka wciąż nie przyszła, nie wiem czy jest jeszcze sens czekać czy co robić? kasa wzięta, książki nie ma... moge napisać do tego sprzedawcy no ale co mu napisać moge? ze statusu wynika, że wysłał ją 16 lipca więc jeśli to prawda to co mi pomoże a jeśli nie prawda i jest nieuczciwy to w ogóle beznadziejnie... co byście zrobili na moim miejscu? Z góry dzięki za odp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość monika54748384
noo?? miał ktoś może podobną sytuacje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość monika54748384
? :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×