Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość co by tu robic dalej

nie nadaje się do pracy ŻADNEJ

Polecane posty

1 PAŹDZIERNIKA skończyłam studia i co dalej? Do roboty mi się nie chce, nie jestem do niej stworzona Z technikum mam jeszcze zawód technik hotelarstwa też mi to nie pasi, zresztą nie po to kończyłam studia, żeby stać na recepcjii, a praca biurowa w charakterze managera to tez nie dla mnie NIE CHCE MI SIĘ Od zawsze tak było od kont poszłam do szkoły

Gość ptasiek nastroszony
a przy pałce? lekko nie kurzy się

Gość jhdgfhjgf
"Od zawsze tak było od kont poszłam do szkoły" Ortografia na poziomie dno i wodorosty, szczescia zycze!

W grę wchodzą spotkania za 1000 zeta.Nawet próbowałam kiedyś, ale po 2 spotkaniach zrezygnowałam za dużo roboty NIE CHCE MI SIĘ

Gość deefty
Wyluzuj. pewnie i tak nie dostałabyś tej pracy, ani na recepcji, ani w biurze. Masz czyste sumienie :D Myśl dalej.

Gość jhdgfhjgf
szkoda naszych literek:) A ty wracaj do przedszkola, najwidoczniej ani technikum, ani STUDIA nic ci nie dały.

Gość 144444
zwal mi konia dupą

hahahahahha Odezwał się, ty nie masz nawet szkół pokończonych Zazdrość co nie? Jak by miał moje papiery był byś kimś a to gównem jesteś A ten drobny błąd ortograficzny wsadź sobie wiesz gdzie!

Gość jhdgfhjgf
masz racje, drobny błąd ;) Tyle tylko, ze ja musialam da razy to przeczytac, zeby zrozumiec kontekst twojej wypowiedzi:) ale do meritum - moze rozbierz sie i ubrania pilnuj ?

Wniosek że jesteś debilem

Gość jhdgfhjgf
Każdy sądzi sam po sobie. wracaj do lalek dziewczynko, w dorosłym zyciu nic po tobie. Pa!

Gość Menel*z*ławeczki
Jest jeszcze jedno bardzo ciekawe zajęcie :D pluć łapać i po doopie się drapać :D A mamuśka papu da, majciory wypierze i co tam :D