Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość od rana zle czuje sie

Od rana sie zleczuje - czy to "dzięki" antydepresantom?

Polecane posty

wczoraj wzielam kilka antydepresantow ktorych nie biore juz dluzszy czas bo sama odstawilam gdyz nie bylo zadnej poprawy ale o to juz mniejsza.... rano po przebudzeniu czulam bol kregoslupa(ale to moze byc spodowane zblizajaca sie miesiaczka np), bol oczu tak silny, ze bolaly nawet przy zamknieciu powiek, bol glowy i momentami na wymioty mnie bralo..

Gość A co za leki
wzięłaś?

setaloft czy jakoś tak

Gość A co za leki
Niestety nie znam. Najlepiej przeczytać ulotkę, jakie są skutki uboczne, reakcje niepożądane. Piszesz jednak, że okres Ci się zbliża, więc może to jest jednak to. Z lekami antydepresyjnymi trzeba ostrożnie. Sama biorę od jakiegoś czasu, ale jestem pod kontrolą lekarza.

Dzięki za rady. Czytałam ulotkę już dawno temu i szczerze mówiąc,nie pamiętam zbyt wiele, a wyrzuciłam ją.W każdym razie nigdy przed okresem nie miałam problemu z oczami czy głową, tylko kręgosłup i jajniki mi dokuczały,poza tym było ok dlatego się zmartwiłam.4tabletki wzięłam wczoraj okolo godziny 18 i wtedy nic nie czułam,a dzis mam wrazenie ze cos mam ze wzrokiem. :/

Gość vianna
tobie chyba rozum odebrało... na wszelkie leki tego typu wchodzi sie powoli a ty z nienacka ładujesz sobie 4 piguły :O idiotka

nie oceniaj jak nie nie jestes w mojej skorze ;/ masz cos madrego do powiedzenia czy w ogole nic na ten temat?

Gość vianna
jak mam nie oceniać, jak zachowujesz się jak dziecko? dzis też brałaś, czy to taki jednorazowy pomocnik miał być?

no wlasnie tylko raz wzielam bo liczylam na jakas poprawe humoru od lat jestem przygnebiona nie widze sensu zycia jestem jakby wylaczona, mysle o samobojstwie bo mnie to wszystko drazni bardzo, nie umiem zyc i chce z tym walczyc ale jak widac nie udaje mi sie to