Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość ughhh

praca w kopalni - co o tym sadzicie ?

Polecane posty

Gość ughhh

co sądzicie o pracy w kopalni ? pracuje ktoś albo ma ktoś kogoś w rodzinie kto pracuje na kopalni ? jakie spostrzeżenia ? warto ?

Gość 23:33
praca dla prawdziwych twardzieli , szacun dla tych ludzi

emerytura w wieku 42 lat to wszystko :D i masz pozniej co miesiac 2500 emerytury no i dobry wiek na rozkrecenie swojego biznesu : )

dzisiaj jest taka technologia ze nikomu sie nic nie stanie : ) tak byłem miałem normalnie praktyki miesieczne bo jestem po szkole gorniczej : )

bo pracowałem w tych bez metanu : ) w takich to warto bo z metanem prawda jest ryzyko ale dodajcie sobie pare tysiakow do wypłaty :D

Gość ughhh
ale faktycznie tak niebezpiecznie jak mówią ? Bo planuję iść na kopalnię. Mam pewne obawy, ale z drugiej strony tyle ludzi tam pracuje i jakoś robią i sobie chwalą...

zjedz na dol zobacz i sie przekonasz : ) musisz byc twardy a pozniej sie przyzwyczaisz : ) zonie bede rekompensował to w formie zakupów :D

dziewczyna na dole nie ma tak zle :) na warsztatach tylko dywanów brakuje :D ty nawet nie wiesz ze tam na dole sa duze hale a jedne to nawet wypłytkowane ; D

bez przesady :P 1. mam wiecej jaj niz nie jeden facet 2. kocham swoje życie i mam dla kogo zyc :D 3. pieniądze to nie wszystko 4. moi bliscy nie pozwoliliby mi tam pracować :) aha i pracy fizycznej się nie boje :P

to dobrze ze masz pewne wymogi co do siebie ale uwierz według mnie na kopalni nie jest tak zle jak wszyscy sobie to wyobrazaja : )