Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość torta di mele

Nie chce mi się żyć, Rzym.

Polecane posty

Gość torta di mele

Czesc wszystkim. Od niedawna jestem studentka w Rzymie, jestem tu sama, bez przyjaciol, znajomych, rodziny a w dodatku jedyny facet ktory mi sie podoba, jest notorycznie wyrywany przez nabardziej irytujaca laske na roku. Wlasciwie jestem z natury niesmiala i mam raczej pecha w relacjach z facetami bo zawsze iteresuja sie mna nie Ci ktorymi i ja jestem zainteresowana. Moze i tym razem bym zawalczyla bo przez chwile nawet myslalam ze jest mna zainteresowany, ale i tak jestem raczej bez szans bo nawet nie mieszkam w akademiku, wiec kontakty mamy tym sposobem ograniczone. Siedze tu wiec sama, jutro 2 egzaminy a ja nawet nie mam sily zeby sie uczyc. Byliscie kiedykolwiek na takim dnie....bo ja mysle ze gorzej juz byc nie moze. Tzn nie liczac smierci i wypadkow. P..S. Nie wiem czy napisalam w dobrym dziale, bo nie bardzo wiem jak zdefiniowac moj problem, wiec wybaczcie...po prostu chcialam to z siebie wyrzucic, gdziekolwiek.

Gość pappaallalal
a po jakiemu sie uczysz? zazdroszcze Ci rzymu, tych widokow, do rzymu wybiram sie juz 5rok, ale nie mam z kim :( ale nie dziwie sie samotnosc,,, tak to jest na obczyznie

Gość andiamoaroma
hej, sorry, ze nie na temat, ale wlasnie niedlugo wybieram sie z kolezanka do Rzymu i szukamy jakichs niedrogich noclegow. Znasz moze kogos, kto wynajmuje pokoje na doby albo przygarnalby 2 sympatyczne dziewczyny na 3 noce, oczywiscie w zamian za dorzucenie sie do czynszu?:)

Gość andiamoaroma
pappaallalal, no wlasnie ja tez wybieralam sie od 8 lat do rzymu, az w koncu powiedzialm basta i kupilam bilety:D

Gość numerowaaa
Hej, nie lam sie, tego kwiatu jest pol swiatu. Ciesz sie Rzymem, znajomi pewnie sie jacys w koncu znajda x

Gość posluchajmnieee