Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

eff

dobry ginekolog poznan

Polecane posty

od niedawna mieszkam w poznaniu i szukam ale to naprawdę dobrego lekarza który się interesuje pacjentem a nie tylko kolejny pacjent z listy na dzisiaj do skreślenia. Ostatnio trafiłam na jedna panią dr byłam parę razy niby na początku ok ale po drugim i następnym razie zaczęła mi eis nie podobać nic nie mówi co się dzieje zapomina o co ją prosiłam na samym początku przy wywiadzie. ?Jak robi badanie i jest np nadżerka to nic nie mówi o niej ;/. Proszę was o rade najlepiej jakby przyjmowali na nfz bo jestem studentką a na wizytę za 100-150 zł co jakiś czas mnie nie stać. Błagam pomóżcie mi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ale chcialabym się zapoznać z waszymi opiniami a nie tymi co sa na erwisach typu dobry lekarz lub znany lekarz bo poszlam do jednej co miala wiecej dobrych i wyszło tak jak napisałam wyzej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witaj :) ja jestem z poznania, we wtorek wybieram sie do lekarza na piatkowska 94 nazwiska lekarza nie znam, jest to facet opinie czytalam pozytywne i negatywne coz, pojde to sie przekonam we wtorek moge ci napisac nazwisko i czy bylam zadowolona czy nie mi sie okres spoznia od 10wrzesnia i ide zobaczyc o co chdozi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chociaz ja tez w listopadzie zeszlego roku bylam u jednego ginekologa na skrzyzowaniu naramowickiej/serbskiej zaplacilam 150zl ale lekarz mi w koncu wyleczyl grzybice chociaz fakt, nie widzi mi sie co chwile do niego biegac dlatego teraz ide panstwowo do inengo mieszkam na dozynkowej, wiec piatkowska w miare blisko jak sie lekarz sprawdzi, bede wiedziala do kogo ewentualnie chodzic i kogo ewentualnie polecac :)

Udostępnij ten post


Link to postu