Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość nie daje juz rady sama :(:(

Proszę Was o pomoc ,Błagam Was

Polecane posty

Gość nie daje juz rady sama :(:(

Witam ,mam do was ogromną prośbę ,musze napisac "na wczoraj" wypowiedzenie umowy najmu z winy lokatora bardzo prosze .Mam 17 lat , jestem w tym totalnie zielona ,do tej pory zajmowala sie tym moja mama ,ale lezy na chemi na onkologi , jest w stanie tylko podpisac ,nie mam nikogo kto by mi to napisał. Lokatorzy nie płaca 2-gi miesiac ,nie odb telefonów, ok niby nie ma afer ,imprez ,ale kasy tez nie . Mieszkanie -kawalkerka nalezy do mamy . Jestesmy same na tym paskudnym swiecie ,nie mamy juz nawet kasy na fachowca by nam doradził co robic ,napisal pismo ...moze jakies linki macie do takich wypowiedzen? ja sobie wydrukuje , jesli ktos byłby uprzejmy i potrafił ,a sądze ze w tym dziale ludzi dojrzalych są znawcy ,to strasznie prosze o pomoc ,jak coś to podam maila . Marta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bierzesz kartkę papieru ,a piszesz Wypowiedzenie (umowy najmu) i jedziesz ze: z dniem tym i tym wypowiadasz umowe najmu zawarta pomiedzy tym i tym z powodu takiego i takiego . Przy czym jeżeli wynajmujący zalega z płatnościa za 2 miesiace to nalezy go najpierw powiadomic na piśmie o zamiarze wypowiedzenia i wyznaczeniu terminu dodatkowego ( miesiecznego ) do zapłaty zarówno zaległych jak i bieżacych opłat. Na jaki okres zawarta jest umowa ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nie daje juz rady sama :(
umowa jest na rok ,z mozliwoscia przedłuzenia ( taki zapis) ,nie wiem jak ich zawiadomic ,tel milcza ,gdy przychodze nie otwieraja ,chociaz pies szczeka i słychac ruch , oni chyba powinni takie zawiadomienie podpisac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach