Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Niesmialy25

Córka znajomych dobierała się do mnie

Polecane posty

Witam Serdecznie Nie wiedziałem gdzie to napisać ale wybrałem ten dział z uwagi na sytuację w jakiej się znalazłem ostatnio... Otóż mam 25 lat i do mnie do domu przyjechali znajomi (moich rodziców) którzy potrzebowali noclegu na weekend... Przyjechali ze swoją córką która ma 16 lat... Ja jestem na ostatnim roku studiów i studiuję w tym samym mieście co mieszkam (tak jeszcze z Rodzicami) ... Ale do rzeczy... W pierwszą noc kiedy to nocowali znajomi w jednym pokoju na materacu, ich córka nocowała u mnie w pokoju na moim łóżku a ja postanowiłem przespać się na karimacie na podłodze też u mnie w pokoju... Jakoś po godzinie 2:00 (wszyscy już spali) się obudziłem, właściwie zostałem obudzony niespodziewanie gdyż ręka córki znajomych znalazła się na moim kroczu!!! - Całkowicie mnie to zdezorientowało - zerwałem się jak poparzony i po prostu uciekłem do łazienki pod pretekstem że mam potrzebę fizjologiczną... I spędziłem w łazience ponad godzinę z nadzieją że córka znajomych położy się spać i zaśnie w końcu... Co robić??? Jeszcze dziś będą nocować a jutro z rana odjeżdżają - nie mogę powiedzieć że ich córka dobierała się do mnie... Spotkało was coś takiego??? Co robić??? Jak zareagować zgodnie z sumieniem?? (moje sumienie podpowiada mi aby iść nocować do kumpla pod pretekstem nauki na zaliczenia :D )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nati wroclove
wg mnie powinieseś iść do kumpla po cholere ci problem z taką smarkulą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sdfg
właśnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość co się będziesz szczypał
daj jej galę do obróbki z połykiem i 🖐️ ! :D

Udostępnij ten post


Link to postu