Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość nie automanka

Facieci pomocy z autem ;)

Polecane posty

Gość nie automanka

Czy na Volkswagen Passat Variant 1.9 TDI to duzo przejechane? Dziekuje za podpowiedzi :) Kombi/Van (5 Sitze) Kilometerstand: 176.500 km Erstzulassung: 01/2003 Leistung: 74 kW (101 PS) Kraftstoff: diesel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Zbakany dromader
te silniki to najbardziej chodliwe i kręcone silniki na kilometrach. 173 tys. dla diesla to zaledwie dotarcie. Co za bałwana od 2003r. kupiłby diesla żeby zrobić nim tylko 173tys. i sprzedać??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość anitgue
szafa i tak jest kręcona więc nie ma znaczenia ile ma najechane tylko po jakich drogach. jak po niemieckich to mozna brać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jestem kobietą,ale chyba mogę się wypowiedzieć :) to nie jest dużo,ale rzeczywiście ważne po jakich drogach czy naszych polskich czy niemieckich. Mam VW Passata 1.8 T (benzyna) i przy 212 tys. km zaczął brać olej. Właśnie auto jest u mechanika, który twierdzi, że to dobry silnik i ciężko go zajechać, więc wymiana uszczelek powinna wystarczyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Zbakany dromader
wszystkie auta kręci się w okolice 180 tyś. żeby nie było podejrzanie mało i jednocześnie nie przekraczało psychologicznej bariery tępego polaczka 200tyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nie automanka
dziekuje. a no co powinnam najwiecej zwracac uwage pod wyborem auta? patrze na auta od 2004r.tylko prosze piszcie tak abym zrozumiala ;) auto chce kupic w niemczech.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Zbakany dromader
to dopłać parę groszy ludziom którzy wyszukują auta i się znają albo wynajmij mechanika na jeden dzień i go zabierz, jak się nie znasz to już handlarz się pozna na tobie i wepchnie na minę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość anitgue
Na podłokietnik, kierownice, fotele - czy nie sa poprzecierane bo wiadomo wtedy że auto ma duzy nalot. Przy zapalaniu patrz czy zaświeci sie dioda od poduszek i ABS bo jak auto miało dzwona i jaśki wyszły to kontrolka sie nie zapali :) Zajrzyj po dywaniki czy okładzina podłogi jest cała. Podnieś w bagazniku pokrywe od zapasowego koła i popatrz czy podłoga nie jest połamana no i jak podniesiesz maske od silnika to patrz czy żruby sa oryginalne czy jakies wynalazki. wiecej ci nie będę pisał bo i tak sie nie znasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość anitgue
Jak uruchomisz silnik to możesz skrecić kierownicą do końca w obie strony - jak bedzie piszczeć to pompa wspomagania do wymiany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radziłabym Ci, żebyś pojechała z jakimś facetem... Takie auto na prawdę trzeba porządnie obejrzeć z zewnątrz, pod maską i najlepiej jeszcze luknąć pod niego. Żeby ktoś Ci nie wepchał jakiegoś "grata".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Zbakany dromader
nie wiem co ma piernik do wiatraka ale skoro zaczerniłeś się i zabierasz głos po to by go zabrać i zbierać ochy i achy u płci pięknej to ci się fora pomyliły, albo masz 15 lat, albo 45 i jesteś gruby łysy i w koszulce bez ramiączek w siateczce bijesz posty pomiędzy podrywaniem chłopców w Tibii. Piszę "polaczków" celowo w cudzysłowiu co wyraża mniemanie potencjalnego sprzedającego o kupującym tępa dzido. Ale skoro trzeba ci tłumaczyć taką oczywistość to czytaj mój post od początku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nie automanka
Dzieki chlopaki za pomoc....patrze tylko od prywatnuch osob, do zadnego handlarza bym nie poszla ;) ale wynajecie mechanika na pare h to nie glupi pomysl. dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Zbakany dromader
w szwablandii jest tak że jedno auto jest u handlarza, na giełdzie, komisie i u prywaciarza często. Wystawiają tak w necie że i tak je kupisz, cokolwiek sobie nie ubzdurasz że to prywaciarz a nie pionek bułgarskich handlarzy. Tylko i wyłącznie znawca z testerem grubości lakieru i najlepiej VAGiem (komp. sprawdzający min., błędy w kompie auta - tak w dużym uproszczeniu).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nie automanka
Zbakany dzieki za rady. Patka niestety jestem nu w de sama,i musze miec troche szczescia i chyba troche poczytac w necie co, gdzie ,i jak hahhaahha.....dziekuje wszystkim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dr.inż k22
173.000km na diesla to nic dobry diesel jak jest dobrze eksploatowany wytrzyma nawet do 1.000.000km a benz 500-600tys max i złom.A tu 8latni diesel z takim przebiegiem coś musi być nie tak dodaj do tego jeszcze 100tys km i wtedy bedzie sie zgadzac :) 273.000 to ma przejechane na 100%

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nie automanka
Romczyc dzieki rowniez za rady. patrz aby auto mialo max. 5-8 latek bo na nowsze mnie nie stac.a musze cos kupic.zobacze czy mi sie uda DZIEKUJE WSZYSTKIM ZA RADY

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×