Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Elo,Elo

Cisza nocna?

Polecane posty

Gość Elo,Elo

Witam, Mam taki, ciekawy problem. Jestem młodym człowiekiem (21lat) który dopiero "wyfrunął" z rodzinnego gniazdka na własne mieszkania. I tutaj przychodzi niestety problem.... Przy każdej imprezie, czy nawet głośniejszym trzaskaniu drzwi po 23, zdarza mi się pukanie przez ścianie, czy też, pukanie do drzwi miłej sąsiadki :) Zdaje sobie sprawę że jest to zakłócanie ciszy nocnej z mojej strony, ale czy nie wydaje się wam, że to jest lekka przesada? Sam studiuję, i pracuję na 2 etaty, w domu bywam praktycznie tylko na noc, a jakąś głośniejszą imprezę zrobię raz na 2 msc. OK, jest to zakłócanie ciszy nocnej, ale czy nie wydaje się Wam, że to jest przesada? I czy zacząć wiercić w jakimś metalowym bloczku w niedziele o 8 rano, żeby sąsiedzi nauczyli się żyć, w "wspólnocie sąsiedzkiej"?:>

Gość skaży szto
W każdym domu znajdzie się czarna owca widać tej miłej pani sąsiadce przeszkadza nawet pruknięcie pod kołdrą ciekawe jak seks będziesz uprawiał....... :(

Gość Elo,Elo
sypialnie mam obok więc właściwą akcje przeprowadzam obok - jest spokój... Tylko nawet jeżeli chciałbym początkową grę rozpocząć w salonie to mam stresa, żeby nie robić tego za głośno...;/

Gość skaży szto
he he zmień mieszkanie :) taka sąsiadka potrafi iść na skargę a nawet na policję zadzwonić :) bo radio gra po 22

Gość Elo,Elo
Wydaje mi się, że łatwiej zmienić sąsiadów niż mieszkanie :) Te jest akurat fajne, więc się nie poddam :) Zastanawiam się tylko, czy klin-klinem podziała w tym wypadku :)

Gość Eeerrr...
Niestety takie sa realia mieszkania w bloku i tak, sasiadka moze zlozyc skarge...

Gość skaży szto
Zaproś te miłą panią na imprezę powiedz jej że jak chce niech wpadnie tak dla żartu ciekawe co powie :)

Gość onawi