Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość amelka amelkaaa

JAK ZAMÓWIC taryfę na Sylwestra? i skąd ją zamówic?? ile kosztuje???

Polecane posty

Gość amelka amelkaaa

Sorry ale jestem zielona w tym temacie, zawsze ktoś był kierowcą ale tym razem nikt nie chce jechac na Sylwka. Będziemy się bawic w restauracji, restauracja jest jakieś 5 km od lotniska, czy można zamówic stamtąd taryfę na konkretny dzień i godzinę, np. na 5 rano?? i jakie są mniej więcej ceny w sylwka??

Gość amelka amelkaaa
nikt z was nie wie, nie potraficie nawet doradzic?? gdzie mam się kierowac żeby poszukac taksówki na Sylwestra

Gość K jAK kaSIA
proponuje skorzystac z neta.I jesli chcesz miec pewnosc ze bedziesz miała taryfe zrób to juz dziś.Potem mozesz sie nie załapać.

Gość zależy gdzie
O 5 rano nie będzie już raczej problemu z zamówieniem taksówki. Najgorzej jest między 1 a 3, a ok. 5 już normalnie można zamówić. ja sama nie wiem jak to zrobić, bo te tańsze firmy nie chcą przyjmować zamówień z takim dużym wyprzedzeniem, a te droższe mnie średnio interesują. Ceny w noc sylwestrową są do północy normalne nocne (jak w dzień powszedni), a po północy nocne świąteczne (bo już nowy rok- święto).

Gość depresja lekowa
a jakie miasto wwa ?

Gość amelka amelkaaa
będziemy się bawic niedaleko od lotniska w Katowicach Pyrzowicach

Gość amelka amelkaaa
także chciałam Zarezerwowac taksówkę z Pyrzowic z lotniska, ale czy w ogóle można zarezerwowac kilka dni wczesniej?? nie wiem jak to zrobic

Gość Łódzianeczka
Czy wiecie jak kursują nocne autobusy w Łodzi w Sylwestra i Nowy Rok? Na stronie MPK nie ma żadnej informacji o zmianach...

Gość dyspozytorka radio taxi