Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość MingaHH

Wciąż sama...

Polecane posty

Gość MingaHH

Hej ludziska. A więc tak. Mam 22 lata, jestem studentką i do tej pory nigdy nie byłam w związku. Przypuszczam, że chodzi o moją nieśmiałość - jestem skryta, mało wygadana, trochę żyję w swoim świecie. Zastanawiam się jednak, czy tylko o to chodzi. Teoretycznie niczym nie różnię się od moich kumpelek - jestem zgrabna, w miarę ładna, elegancka, ciekawa świata, mam swoje pasje. A jednak one mają kogoś, a ja nie. Nie powiem, zdarza się, że ktoś mnie podrywa, ale najczęściej są to osobnicy zupelnie nie w moim typie (i nie chodzi o wygląd, raczej o styl bycia). Powiedzcie, dlaczego tak jest?

Gość MingaHH
Możliwe. Jak pisałam wyżej, jestem z natury dość zamknięta w sobie i nie należę osób, które otwierają się za pierwszym razem. Jestem miła, ale też trzymam dystans. Nie lubię się narzucać, za wszelką cenę brylować. Tak mam i cóż z tym zrobić...

Nieśmiałość utrudnia kontakty, to fakt. Postaraj się jak najczęściej wychodzić do ludzi, nie musisz przecież za wszelką cenę brylować, częste przebywanie wśród ludzi zmniejsza nieśmiałośc, wierz mi :)

Gość MingaHH
Ano staram się coraz częściej wychodzić, niemniej bardziej swobodnie czuję się w kameralnych miejscach niż, dajmy na to, na imprezach. Jestem bardzo spokojna i cenię samotność, choć oczywiście, czasem dobrze byłoby z kimś wyjść, pogadać, pośmiać się itp.

może spróbój wyjść do większego grona z bliska ci osoba ktora cie nie zawszydza: kolezanka przyjaciolka... wtedy poczujesz sie swobodniej... i malymi kroczkami sie uda