Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość zagubionaraz jeszcze

SZUKAM PORADY W SPRAWIE ZMIANY ZYCIA NA LEPSZE!!POLSKA CZY EMIGRACJA?

Polecane posty

Hje, pisze tu od jakiegos czasu., mialam nieciekawe sytuacje (zona wie hehe). Mieszkam za granica, wyjechalam 2 lata temu, z powodu recesji nie pracuje w swoim wyuczonym zawodzie (jestem po studiach). Mozna powiedziec ze mam 30 lat, nic nie osiagnelam w zyciu, boje sie odpowiedzialnosci, boje sie, ze nie dostane pracy swoich marzen...wiec narazie nie probuje szukac (chociaz wczesniej szukalam ,ale narazie jest recesja i nie p rzyjmuja). Nie wiem co robic... -zostac tutaj, pracowac i nic nie oszczedzac (bo w tej pracy co jestem to oszczedzic sie nie da) -wracac do polski,do rodzicow,. gdzie nie podoba m i sie powietrze, kominy, ludzie , tramwaje, ktore nie jezdza.. itd -przeprowadzic sie do innego kraju : Australia, Nowa Zelandia badz Brazyllia (mowie po portugalsku, a uwielbiam dodatkowo ich tance). -zostac tu gdzie jestem i probwac jeszcze znalezc cos innego ,pojsc na jakis kurs.... Co robic?

hej zona... mysle nad kursem plus ta praca wiec wszystko musialoby potrwac troszke... ale to chyba najrozsadniejsze na stan terazniejszy... dzieki... jeszcze sie zgadamy bo musze uciekac... xxx

Gość też się wypowiem
Wracać nie ma sensu (sama wróciłam i wyjeżdżam z powrotem). Siedź gdzie jesteś, rób kursy, staraj się o miejscowe papierki. Jak masz trochę wolnego czasu to pomyśl może o jakimś wolontariacie - zawsze można wpisać do cv. Tylko się nie załamuj, masz 30 lat, a nie 90, jeszcze wiele można osiągnąć.

Gość sorry nie mzoesz znalezc prac