Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość brudny jerry

przetłumaczy mi ktoś na niemiecki??? bardzo proszę

Polecane posty

Gość brudny jerry

Z Ojczyzną kojarzy mi się mój dom. Lubię tutaj spędzać czas. Teraz mieszkam w Krakowie, dlatego rzadko jestem w moim domu. Ja mam duży ogród, w którym lubie odpoczywać. My mamy dużo ciekawych ksiązek. Moją ulubioną jest "Pan Tadeusz" Mickiewicza. Kiedy mam czas oglądam polskie filmy. One są interesujące.

Gość crayonaa
Mit Heimat assoziet mich mein Haus. Ich mag hier Zeit spenden. Jetzt wohne ich in Krakau, deshalb bin ich ...... zu Hause. dalej nie umiem :O

Gość crayonaa
assoziert* a tu masz z google translate: Aus der Heimat der erinnert mich an meine Heimat. Ich geniee es Zeit hier. Jetzt lebe ich in Krakau, weshalb ich selten bei mir zu Hause bin. Ich habe einen groen Garten, wo ich gerne zum Entspannen. Wir haben eine Menge interessanter Bcher. Mein Favorit ist die "Pan Tadeusz" von Adam Mickiewicz. Wenn ich Zeit haben, polnische Filme zu sehen. Sie sind interessant

Gość brudny jerry
ale własnie tlumacz zle tłumaczy:O

Gość brudny jerry
:(

Gość gdzie som gwiazdy
Mit Heimat assoziet mich mein Haus. Ich mag hier Zeit spenden. Jetzt lebe ich in Krakau, weshalb ich selten bei mir zu Hause bin. Ich habe einen grossen Garten, wo ich gerne enstpanne mich. Wir haben eine Menge interessanter Buecher. Mein Favorit ist "Pan Tadeusz" von Adam Mickiewicz. Wenn ich Zeit haben, polnische Filme zu sehen. Sie sind interessant

Gość niemka123321
Ich asoziiere meine Heimat mit meinem Haus. Ich verbringe hier gern meine Freizeit.Ich wohne jetzt in Krakau,deshalb bin ich selten zu Hause.Ich habe einen groen Garten, in dem ich mich gern erhole. Wir haben viele interessante Bcher.Mein Lieblingsbuch ist ,,Pan Tadeusz,, von Adam Mickiewicz.Wenn ich Zeit habe, sehe ich polnische Filme an.Sie sind interessant.

Gość niemka123321
*assoziiere